Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Dette er nok litt utenfor tema - men jeg har et "problem". Jeg bruker BARE bomull, ull og lin-klær og ergo er trusene mina av 100% bomull. Men det slites så fort hull i dem, akkurat det hvor leppene går sammen foran. Hva kommer dette av? Er det utfloden som "etser hull" eller er det hårveksten som sliter hull? Nei, jeg går ikke og klør meg i skrittet hale tiden, så jeg tviler på at det er "selvforskyldt". Er dette vanlig i bommullstruser, og hva kommer det av?
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 Hmm... mystisk! Jeg bruker sånne microfiber(?) stringtruser, eller... sånne som er i samme stoff som vanlige bh-er. Jeg har ikke kjønnshår da, så kan ikke være de som "gnager". Har ikke opplevd hull i trusene, men akkurat der foran blir de slitt! Har lurt litt på det selv, men aner ikke hvorfor. På mine svarte stringtruser ser jeg at akkurat der mister de også fargen fortere. Hm....
mamma til 2 skjønnheter Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 Det er nok musehull ;-) hehe . Neida, ikke vet jeg..
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #4 Skrevet 29. mars 2008 Haha, nå måtte jeg le, sandypantz!!! hehehe =) Vet forresten ikke jeg heller. Høres ut som et irriterende problem da, å måtte kjøpe nye truser i fleng.
mamma til 2 skjønnheter Skrevet 29. mars 2008 #5 Skrevet 29. mars 2008 Kansje det hjelper med truseinnlegg.. I dont know..
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #6 Skrevet 29. mars 2008 Har prøvd med truseinnlegg, men rekker ikke å teste lenge nok før jeg har en feit soppinfeksjon.. Det er nettopp min sarte og overømfintelige hud som gjør at jeg bruker naturstoffer i klærne. Er forøvrig ikke spes. plaget av mye utflod - tipper det er godt innenfor "normalen" - i den grad slikt kan måles.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #7 Skrevet 29. mars 2008 Aner ikke hva det kommer av, men jeg har også "musehull" i mine! Går ofte i litt trange bukser (stretch jeans) kanskje det gnisser for mye??? Har ikke annet råd enn at du får kjøpe nye.
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #8 Skrevet 30. mars 2008 Jeg har faktisk lurt på det samme. Og jeg har ikke pels som sliter hull, så det er nok ikke hårveksten i alle fall... Men hull blir det. Har også irritert meg at den forsterkinga på trusene som regel slutter like under der det blir hull - hadde den gått to cm lenger opp hadde trusa antagelig holdt seg dobbelt så lenge... Men det med utfloden KAN jo være noe? at den "etser" hull over tid ellerno? Aner ikke jeg nei... Microfibertruser er forresten langt mer slitesterke, er min erfaring. Men det hjelper vel ikke stort om du ikke kan bruke dem
enik<3M06&L08<3 Skrevet 30. mars 2008 #9 Skrevet 30. mars 2008 har faktisk lurt på dette selv... det skjer spesielt med de string trusene som har et sann ekstra stoff akkurat der, som ikke er sydd fast i toppen på en måte? jeg har ikke hår som kan knisse hull.har tenkt på det med utflod, men det kan vel ikke være det?? seriøst? utflod etser vel ikke? uansett bytter jo jo under tøy 1-2 gange rom dagen, kan jo ikke etse hull da? nei det er et mysterium!
2 fine små Skrevet 30. mars 2008 #10 Skrevet 30. mars 2008 Samme her og jeg har min lille teori....naar noen av oss er gravide, renser kroppen ut en del ting og tang, ikke alle tror jeg, men for meg er det saann. Jeg blir penere i huden, faar litt mer tonet kropp paa et vis og gaar paa diddelido hele tiden. (jeg gaar ogsaa ned i vekt, men det er ikke tema i denne anledning, selv om jeg tror det har en sammenheng. PS, overvektig fra foer) Jeg tror noe av det som "skal ut" av kroppen min, som jo er de mest ymse typer utflod, faktisk kan slite litt paa klaerne ja, rett og slett etse litt som noen her sier. Det tror jeg faktisk. Jeg tar det som et superpositivt tegn, og tenker litt saann: "takk kroppen min for at du fjerner slagg og annet "dritt" saann at babyen min bare kan bo der inni alt det gode som er igjen, hehe..... En litt koko teroi, men kanskje noen helsemennesker kan dette bedre? Noen sykepleiere eller andre med peiling?
junijente fikk julijente Skrevet 30. mars 2008 #11 Skrevet 30. mars 2008 Jeg synes det er rart om utflod skal gjøre dette med trusene, og om de ikke tåler at man har hår der nede sier det en del om kvaliteten. Det er ikke så enkelt som at det er buksene som gnager litt akkurat der da? Blir jo fort en del gnissing, og om du bruker litt trange bukser blir det litt mer gnissing. Mine truser har en tendens til å få hull i siden, gjerne ved sømmen, akkurat på det smaleste. Jeg har ikke tenkt på hva det kommer av tidligere, men ser ikke bort i fra at jeg kommer til å tenke litt mer på det framover ;-)
Vertigo Skrevet 30. mars 2008 #12 Skrevet 30. mars 2008 Jeg har også mer tro på bukse-gnage teorien enn på at det er utfloden som gjør det...
2 fine små Skrevet 30. mars 2008 #13 Skrevet 30. mars 2008 Ja, sikkert mer logisk det da, VIL jo ikke at teorien min skal stemme da, hahahaaaaaaaaaa, det faar vaere grenser for hva som skal komme ut av oss... ;o))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå