Serah Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Er strammingen på selene på deres stol veldig vanskelig og hard å stramme? Eller er det bare på vår stol...?
ifie Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 Tror det er izi kombi vi har, ja, og vi plages også litt med selene! De er ikke harde å stramme, men de strammes skevt! Slappere over ene skulderen enn andre. Fryktelig irriterende og ikke heeelt trygt, føler jeg... Noen andre som plages med - eller vet hva vi kan gjøre - med dette?
Skrømti Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 Vi har jammen samme problem med vår stol, at selene strammes skjevt altså. Utrolig irriterende! Kanskje vi burde ta kontakt med de som lager stolene og gjøre dem oppmerksom på problemet?
Honningmelon Skrevet 29. mars 2008 #4 Skrevet 29. mars 2008 Strammes skjevt her og. VELDIG irriterende!
*Zena* Skrevet 30. mars 2008 #5 Skrevet 30. mars 2008 Her kommer det noen gloser hver gang jeg setter vesla i bilstolen, det er sååååå vanskelig å stramme selene altså!!! Det skal vel ikke være sånn? Jeg sliter meg jo helt ut, og får absolutt ikke strammet så mye som anbefalt... Kom ikke denne stolen best ut i test da???? *hmf*
snartmammatil4 Skrevet 30. mars 2008 #6 Skrevet 30. mars 2008 vår er ikke sånn, får stramma den skikkelig og guttungen sitter godt fast;) har den besafe izi sleep til lillemor, den sliter vi med å få strammet ordentlig, må rette på selen hele tiden så den ikke har krølla seg der den går inn i setet på en måte...da blir den stramma ordentlig:) er ikke noe sånt som har skjdd med deres stoler da, at selen kanskje har vridd seg litt?
Serah Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 31. mars 2008 Hmmm, siden det ikke er et problem på alle stolene så lurer jeg på om vi burde klage og eventuelt få en ny stol...for da skal det vel ikke være så enormt vanskelig å få selene stram nok.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #9 Skrevet 31. mars 2008 Det er kanskje noe dere gjør galt? Jeg har samme sete og vet at for å få selene rette når jeg strammer må jeg holde begge seler jevnt for å løsne dem litt først, og så stramme. Dersom de strammer skjevt er det fordi selene som går over lårene er skjeve... Overgangen fra lår til fronten på barnet er litt tregt (heldigvis), derfor bør man påse at selene er rette over lårene først. Bare et tips. Det gjelder å ta seg tid til å finne en teknikk og ikke stresse, tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå