Sannali Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Får kommentar fra naboen (småbarnsfar selv) når jeg parkerer bilen etter handletur alene: "så pappaen er barnevakt i dag ser jeg". Barnevakt?!
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 samme her.. å eg HATE å hørra folk sei nåke så teit.. eg pleie derfor å sei nei, me har sje barnavakt, han er ikkje barnevakt på sine egen ungar vell. då pleie di å bli ganske paffe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå