Tess85 Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Synes navnet er fint selv, en av oldemødrene mine het det. Vil gjerne høre deres mening om navnet;)
Høstspire 2011 Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 Synes det var veldig spesielt og fint:)
gladbaby Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 Jeg likte det ikke, synes Anna er veldig mye finere! tror du ikke at det er et navn som kommer til å blir misforstått og feilskrevet - at folk vil tro at det skal være Eva Anna?
Tess85 Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. mars 2008 Hmm, ja det er mulig det lett kan bli misforstått..vanskelig dette med navn altså
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #5 Skrevet 29. mars 2008 Nei, hvorfor skulle det bli missforstått.... Det finnes da mange andre navn som kan bli missforstått. Jeg likte navnet jeg, har aldri hørt det før. Skriver det opp på listen min jeg... kanskje vi selv velger det.
Ophelia & Jr. Skrevet 29. mars 2008 #6 Skrevet 29. mars 2008 Oi! Veldig spesielt og VELDIG fint! Nesten synd jeg har gutt i magen...
Tess85 Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 29. mars 2008 Takker for svar..er så greit å høre hva andre synes. Blir vell ikke bestemt noe navn helt sikkert før barnet er født, men er greit å ha klare noen å velge mellom
togutter-08og10 Skrevet 29. mars 2008 #8 Skrevet 29. mars 2008 Jeg liker ikke slike hjemme snekrede navn, for meg så høres det ut som en blanding av Eva og anna som begge er fine navn. Men vi er alle forskjellige og liker du og din kjære navnet så gå for det.
C,Augustgutt08&en liten til Skrevet 29. mars 2008 #9 Skrevet 29. mars 2008 Syntes det var veldig fint
Trulte76 Skrevet 29. mars 2008 #10 Skrevet 29. mars 2008 Det har jeg aldri hørt før, men jeg likte det Som regel må jeg "smake" litt på navn som er uvanlige..men dete synes jeg var fint
mammagutten Skrevet 30. mars 2008 #11 Skrevet 30. mars 2008 synes dette navnet var kjempe fint jeg! om jeg ventet en jente så skulle hun hete savannah. det ligner jo ganske! men det ble en gutt så da ble det nathaniel! hehe
Flippa m Frida Skrevet 30. mars 2008 #12 Skrevet 30. mars 2008 Det syns jeg var et aldeles nydelig, uvanlig og oppfinnsomt navn. Bruk det!
anette&tutta mari :) Skrevet 30. mars 2008 #13 Skrevet 30. mars 2008 kjeeempefint:) synes det er fint med navn som er spesielle, men ikke for spesielle på en måte. Evanna er veldig søtt og akkurat passe spesielt Passer til både en baby og et voksent menneske.. sånn pleier jeg å tenke.. "ok, det er fint til en baby, men passer det til barnet når det blir større?". . .
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 30. mars 2008 #14 Skrevet 30. mars 2008 Aldri hørt det før men synes det var kjempefint. Tror det skal på lista mi også
NormaJean Skrevet 30. mars 2008 #15 Skrevet 30. mars 2008 likte det ikke. men er heller ikke fan av "hjemmelagede" navn. hvorfor ikke bare kalle ungen Eva eller Anna? kjempefine navn begge to.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #16 Skrevet 30. mars 2008 for meg er det et IKKE-NAVN. aldri hørt det før, høres unorskt og fremmed og jeg ville trodd det var stravefeil. men jeg er ur-tradisjonell, og nymotens oppfinnsomme navn faller sjelden i smak. syns det er litt fjollete. men jeg er sikker på at det er like mange protester mot navnvalget til vår lille spire....
Bifrost 2 barn<3 Skrevet 31. mars 2008 #17 Skrevet 31. mars 2008 Jeg synes det var nydelig! Har aldri hørt det før, men det fallt med engang i smak. Jeg er ikke enig i at Eva og Anna høres bedre ut, de er jo så vanlige og kjedelige, ifølge meg da. Opplever det heller ikke som noe "hjemmesnekret", hehe. Det er jo kjempekoselig at dere kan oppkalle barnet (etter var det oldemor?) også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå