Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Evanna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes navnet er fint selv, en av oldemødrene mine het det. Vil gjerne høre deres mening om navnet;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det var veldig spesielt og fint:)

Skrevet

Jeg likte det ikke, synes Anna er veldig mye finere! tror du ikke at det er et navn som kommer til å blir misforstått og feilskrevet - at folk vil tro at det skal være Eva Anna?

Skrevet

Hmm, ja det er mulig det lett kan bli misforstått..vanskelig dette med navn altså;)

Skrevet

Nei, hvorfor skulle det bli missforstått.... Det finnes da mange andre navn som kan bli missforstått. Jeg likte navnet jeg, har aldri hørt det før. Skriver det opp på listen min jeg... kanskje vi selv velger det.

Skrevet

Oi! Veldig spesielt og VELDIG fint! Nesten synd jeg har gutt i magen...

Skrevet

Takker for svar..er så greit å høre hva andre synes. Blir vell ikke bestemt noe navn helt sikkert før barnet er født, men er greit å ha klare noen å velge mellom ;)

Skrevet

Jeg liker ikke slike hjemme snekrede navn, for meg så høres det ut som en blanding av Eva og anna som begge er fine navn. Men vi er alle forskjellige og liker du og din kjære navnet så gå for det.

Skrevet

Syntes det var veldig fint ;)

Skrevet

Det har jeg aldri hørt før, men jeg likte det :) Som regel må jeg "smake" litt på navn som er uvanlige..men dete synes jeg var fint

Skrevet

synes dette navnet var kjempe fint jeg! om jeg ventet en jente så skulle hun hete savannah. det ligner jo ganske! men det ble en gutt så da ble det nathaniel! hehe

Skrevet

Det syns jeg var et aldeles nydelig, uvanlig og oppfinnsomt navn. Bruk det!

Skrevet

kjeeempefint:) synes det er fint med navn som er spesielle, men ikke for spesielle på en måte. Evanna er veldig søtt og akkurat passe spesielt :) Passer til både en baby og et voksent menneske.. sånn pleier jeg å tenke.. "ok, det er fint til en baby, men passer det til barnet når det blir større?". . .

Skrevet

Aldri hørt det før men synes det var kjempefint. Tror det skal på lista mi også ;)

Skrevet

likte det ikke. men er heller ikke fan av "hjemmelagede" navn. hvorfor ikke bare kalle ungen Eva eller Anna? kjempefine navn begge to.

Skrevet

for meg er det et IKKE-NAVN. aldri hørt det før, høres unorskt og fremmed og jeg ville trodd det var stravefeil. men jeg er ur-tradisjonell, og nymotens oppfinnsomme navn faller sjelden i smak. syns det er litt fjollete.

men jeg er sikker på at det er like mange protester mot navnvalget til vår lille spire....

Skrevet

Jeg synes det var nydelig! Har aldri hørt det før, men det fallt med engang i smak. Jeg er ikke enig i at Eva og Anna høres bedre ut, de er jo så vanlige og kjedelige, ifølge meg da. Opplever det heller ikke som noe "hjemmesnekret", hehe. Det er jo kjempekoselig at dere kan oppkalle barnet (etter var det oldemor?) også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...