Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Har de siste tre- fire dagene vært plaget med smerter under venstre bryst/brystet og oppover skulderen. Hvis jeg ligger (uansett stilling) blir det enda værre og uutholdelig og da spes i ryggen (lunge?). Det er vondt å puste på innpust. Må ligge/sitte i en recarostol på natten, blir da staks bedre i ryggen. Noen som har opplevd det samme/lignende? Tenkte kanskje det kunne være bebisen som presset på eller luftsmerter? Er i uke 28-29.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå