Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har merket noe til økt hårvekst i ansikt og på kropp? Blir helt stresset jeg. Ser tydelig at jeg har fått mer enn det jeg hadde tidligere? Er det normalt og vil det forsvinne av seg selv etter fødsel? Eller må jeg leve med dette? Mange spørsmål det her...;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei ! jess jeg har lagt godt merke til håra på magen å leggene :P hehe, de forsvinner nok etterhvert ... bare ikke barber på magen eller ellers plasser du ikke gjør til vanlig ...

Skrevet

Har fått masse hår på magen og i nakken nedover ryggen . Dette er sikkert hå el dun som alltid har vært der men nå står hårstråene rett ut !! Hehe :-)

Skrevet

ja her er du ikke alene. jeg har aldrig hatt noe spesielt mye hårvekst noen plass, men nå.. huff. det gror igjenn der nede.. å kan ikke barbere mer, ser jo ingen ting, å er så tungt å holde opp magen.. =) hehe...

Skrevet

Det er godt å høre at det ikke bare er meg som er plaget av dette. Føler det begynner å bli ett skikkelig problem her. Har så utrolig mye på halsen og under haken. Til og med sambo har kommentert det. Men vil de forsvinne? Det er ikke hår heller lissom. Bare dun.

Skrevet

Har hørt at dette kan komme når en venter gutt, men vet ikke om det stemmer?

Skrevet

stemte ikke på meg. fikk hår overalt ved forrige graviditet og da fikk jeg en jente, nå venter jeg en gutt og har samme problem. Ser ganske rart ut på magen når hårene står rett ut.)Heldigvis er de lyse, det verste er hårene på lårene mine, de er fæle

Skrevet

huff...ja, "sliter" med det samme her... ikke noe pent med så mørke hår på en gravidmage.. har ikke så lyst til å vifte rundt med den i sommer. Ikke at jeg går med magen bar...men jeg har ikke lyst til å vise den frem. Selv om jeg er kjempe stolt over magen min, med en singlett over... Vurderer å kjøpe sånn hårbleking for kroppshår, og lysne de...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...