Gå til innhold

Hvilket guttenvan er finest av Ludvig og lauritz?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket navn liker dere best, evt andre forslag i samme klang.. Vil ha et navn som ikke så mange har og ikke topp ti..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min gutt het Ludvig gjennom hele svangerskapet. Fikk aldri helt gjennomslag hos pappaen, og når gutten kom må jeg innrømme at han ikke lignet en "Ludvig". Fikk derfor et annet navn, men jeg digger Ludvig!

Skrevet

Ludvig er desidert finest :)

Skrevet

Ludvig! Synes det er kjempefint. Lauritz synes jeg er mer i den andre enden av skalaen...

Skrevet

Ludvig er finest, men begynner å bli ganske vanlig har jeg inntrykk av. Syns Lauritz var kult også jeg da. Tror faktisk jeg hadde valgt Lauritz fordi det er mer spesiellt.

Skrevet

Takk for svar, litt overrasket over at ingen liker Lauritz best, men det er jo en fordel for meg som vil ha et sjeldent navn.

Ludvig/k er det kun 1500 som heter i Norge og det er ikke så mye. Men de fleste er kanskje født de siste 10 årene..

Noen andre forslag i samme dur?

Skrevet

Vi har og de navnene på lista fra sist, og de holder seg vel der ut dette svangerskapet og. Syns Ludvig er søtt, men vi skriver Ludvik da. Også blir kallenavnet Ludde, og det er søtt det og:)

Lauritz er litt mer uvanlig, og derfor har det ligget høyere hos oss og, men hva vi kommer frem til denne gang vites ikke. Kom jente sist, så fikk ikke brukt noen guttenavn.

Hadde Jesper/Jasper, Sivert og Jakob på lista og da, samt noen fler som jeg ikke helt husker.

Skrevet

Fine navn du foreslår, men Jesper/ Jasper har jeg elever som heter og de andre er navn på barn av gode venner...

Vanskelig dette med navn.

Skrevet

Og Iben da, det ligger på topp så langt denne gang:)

Skrevet

Jeg syns Iben er et kjempefint jentenavn, selv om jeg vet at noen vil bruke det til gutt..

Tenker du gutt eller jente med det navnet?

Skrevet

Jeg tenker det til gutt, vet det er rundt 2-300 jenter som heter det, og ca 30-40 gutter. Kunne ikke tenke meg å brukt det på jente, for i mitt hode er det et guttenavn:)

Skrevet

Jeg liker Laurits best. Helst med s, men det er fint med z også. Jeg ville gjerne ha kalt sønnen vår Lyder. Det er jo litt i samme gate. Men kjæresten likte det ikke, så da måtte jeg jo høre på han.

Skrevet

Lyder var fint syns jeg.. det kan vi tenke på.

Skrevet

Lavrans er jo også eit fint og sjeldant navn :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...