Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått svangerskapskløe og legen skrev ut pheneregan tabletter til meg. Tar dem hver kveld når kløinga setter igang (det er jo helt uutholdelig!). Men så på pakkningsvedlegget, der stod det; Pheneregan bør ikke brukes av gravide, spesiellt ikke siste del av svangerskapet. Jeg er 37 +1 i dag og rimelig bekymret. Hørt med flere leger og jordmødre, alle sier jeg bare skal ta tablettene, men hvorfor står den teksten på pakkningsvedlegget da??

Noen andre som har erfaing med svangerskapskløe og/eller pheneregan?

Trenger å bli litt beroliget.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette står på så og si alt av medisiner. Men det er disse allergipillene som blir skrevet ut til gravide. Jeg har fått det i begge mine svangerskap og har fått 2 sunne store gutterog ikke minst friske.

Jeg har fått det pga. atopisk eksem og har mye kløe.

Skrevet

takk;) da har jeg litt bedre samvittighet når jeg slenger i meg pheneregan i kveld;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...