mamma`n til Amalie og Albert Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 har fått et rødt utslett på armen, i knekken liksom, begynte som et skjellignende område, fortsatte med kløe, og nå er det rødt og klør...... noen som ahr peiling på ka dette er for noe, har ingen allergi eller vært plaget med eksem før, eneste jeg har vært litt plaget med er tørr hud og tørre partier på ryggen...
mamma`n til Amalie og Albert Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #2 Skrevet 29. mars 2008 hei igjen.... noen som vet??? klør noe sinsykt rundt halsen nå, og koker litt etter at jeg klør...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå