Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har prøvd link for halsbrann?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, og det fungerer mye bedre enn Gaviscon :-) Har lengre virkning, og smaker mye bedre.. man slipper å spise massevis av de tablettene før de virker, holder vanligvis med 1-2 når halsbrannen er på det verste. Du bør prøve :-) Håper det har god virkning på deg også!

Skrevet

Legen min ringte føde pol klinikken og spurte hva de anbefalte. Fikk da beskjed om å kombinere Gaviscon og Link.

Skrevet

Har det liggende i veska. Pleide å bruke novlucid før, det var heller ikke så dumt, men kjempeekkelt å drikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...