ballblom Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 Jepp, og det fungerer mye bedre enn Gaviscon :-) Har lengre virkning, og smaker mye bedre.. man slipper å spise massevis av de tablettene før de virker, holder vanligvis med 1-2 når halsbrannen er på det verste. Du bør prøve :-) Håper det har god virkning på deg også!
Tante Bassa Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 Legen min ringte føde pol klinikken og spurte hva de anbefalte. Fikk da beskjed om å kombinere Gaviscon og Link.
Smånetta 14.mai Skrevet 29. mars 2008 #4 Skrevet 29. mars 2008 Har det liggende i veska. Pleide å bruke novlucid før, det var heller ikke så dumt, men kjempeekkelt å drikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå