Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Vet at baby ikke har skikkelig feber før det går over 39 grader, men hva er for lav temp? Tulla pleier å ligge på rundt 37,3 grader, men i dag var den nede i 36,5 og hun har kaldsvettet litt. Er under 37 grader også nomalt?
Ranveig R Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 Det mest normale er vel å ha ein kroppstemperatur på mellom 36,5 og 37,5 grader. Men for enkelte er ned mot 36 grader og opp mot 38 grader normalt. Over 38 grader blir rekna som feber. Temperaturen svingar gjerne i forhold til når det er på dagen, og kor mykje aktivitet ein er i. Jenta vår pleier å ligge på 36,6-7, men er 36,4 av og til. (I kveld som ho hadde 37,9 meiner eg at ho har feber, sjølv om ho ikkje er over 38, i og med at ho pleier å ha så lav temp til vanleg). Det at temperaturen til jenta di var lavare enn vanleg etter ho hadde svetta, viser kanskje berre at kroppen klarer å regulere seg. Kanskje ho var litt varm, men "skrudde på" svetten for å bli nedkjølt igjen? Det er jo slik vi virkar ) Så kort og greitt: Ja, temp på under 37 er og normalt, eg ville ikkje bekymra meg så lenge babyen ser ut til å ha det ellers berre bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå