Gå til innhold

Drittdag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil klage, og sutre, og synes synd på meg selv, også vil jeg ha forståelse for at det er slitsomt, og at man blir trøtt og alt. kan jeg få lov til det?

Jeg vil ha en klem og en kopp te, og omsorg. og et tog som sier at jeg er kjempeflink til å være mamma og gravid og alt, men at jeg bare kan slappe av for nå skal noen andre ta over litt.

... det er så mye jeg ønsker meg, og mest av alt syns jeg synd på meg selv fordi jeg får så sterke kynnere bare av å lage en salat på kjøkkenet at jeg får dotter fra helvete i ørene, høy puls og så hard mage at å det å bli stående kan jeg bare glemme.

stilig ... også skal dritgreipappan på fest i kveld, og det er en av mine store "dette må du virkelig jobbe med", og det gjør jeg så godt jeg kan, men lett er det ikke.

Og når jeg ba om litt trøst fra han i sted så sa han: sånn har jeg det hver dag, det er derfor jeg ligger så mye på sofaen.... shitt altså, er det lov å sammenlikne en frisk stor sterk mann med en altfor gravid sliten dame???? Jeg ble trist av det, jeg. Men det er jo en sånn dag, og da virker ikke hjernen min. Da er alt dumt, og jeg er sikkert fryktelig dum jeg også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart du kan få sutre og klage.Det er veldig lov når du er en form som du forteller. Det er ikke godt med kynnere,dotter og høy puls og en lite forståelsesfull mann.

Kan han ikke være hjemme fra fest i kveld da? Og passe på deg og servere te og lakris og masse sjokolade....

Jeg skulle ha vært hos deg,og puslet og stelt og pakket deg inn i pledd...Du trenger masse omsorg,særlig de dagene som er ekstra tunge.

Holder rundt deg og gir deg en stor varm klem :))

Og jeg skal være hjemme i kveld,og da kan vi skravle,og tulle og skrives her inne vettu....du er ikke alene da? Også kan vi se på Farmen og Dorthe,jeg kan smugrøyke for deg ;)

Og dum...det er du definitivt ikke.

Skrevet

Vell,derfor kan ikke menn få unger.Di hadde regelrett ikke greid det...

Jeg synes jammen du er flink jeg.Å stå der å lage "kynner"salat,er jammen meg ikke lett.!! Men den smakte helt sikkert perfektos ;o)

Desverre så vet jeg at med kynnere og en gravid kropp,så daler humøret ned i underetasjen fort som f....Men det beste er jo at snart smiler du igjen. ;o)

Tenk deg at om noen uker til,så har du glemt alt dette.Da er det melkespreng og søvnløse netter som teller =)

Men min mening er nå at gubbeluren kunne holdt seg hjemme i kveld da...nemlig!!

Jeg starter hermed toget "tassetøff",og heier på deg.

"du er flink"

"du er best"

"du er den jeg digger mest"

"TUUUT TUUUUUUT"

Heia heia heia =0)

Megaklæm

Skrevet

hehe... nå måtte jeg gråte for at dere er snille.

Mannen kan ikke være hjemme fra fest, for sannheten er at han har i grunnen ikke vært på fest mer en gang eller fem de tre siste årene. han har vært så lite ssammen med gutta at de ikke inviterer ham med mer. også er han forkjøla og snill og lagde ferdig maten og alt. han er egentlig en fin fyr, men jeg vil jo at han skal stå på pinne for meg hele tiden, og det er vel litt mye forlangt egentlig .-)))

Men jeg er glad dere skal være hjemme, for da er jeg ikke alene, og smugrøyking er jeg helt klart for!

Nå har jeg lagt det minst vesenet og snart har jeg lagt det største vesenet og han jeg er gift med la jeg for en time siden, så han skulle være uthvilt til fest ..... jeg er i alle fall litt god kone????? selvom jeg syns synd på meg selv, det er ikke så sjarmigt egentlgi jeg beklager det altså, men i dag er det deilig med klemming og ulltepper og tog. tusen takk skal dere ha!!!

Skrevet

Du kan få all tenkelig forståelse og sympati! Kynnere er noe dritt og en mann kan dessverre aldri ha forutsetning for å skjønne hvor sliten og oppgitt man kan bli av å få kynnere og hvor frustrerende det er å måtte sette seg ned hele tiden i stede for å få gjort det en hadde tenkt seg.

Du er kjempeflink, vet du! Flinkest! Både til å være gravid og mamma og kjæreste og hele pakken - det er jeg helt overbevist om!

Stor klem til deg!

Skrevet
og jeg måtte gråte igjen... herre min hatt for en dag... i går gråt jeg fordi alle klærne er så trenge at jeg ikke får puste, og for at puppene mine kasnkje er de styggeste puppene i nato, og i dag, kan jeg godt gråte av all denne snille heiingen. Jeg elsker at det går ann å bestille heiing, også får jeg det! tusen takk! Jeg blir glad og rørt. :-)
Skrevet

Du skal få en klem og heiing fra meg også! Du er flink, og det er HARDT ARBEID HELE TIDEN å gå gravid, så det er faktisk lov å klage for tenk!

Jeg har aldri hatt noen tro på å lide i stillhet! c",)

Mannen min er på fest i dag også, i et tredveårslag som han ikke hadde samvittighet til å melde avbud til. Så jeg skal også være alene hjemme, og bare jeg får lagt revungene kan jeg være med å se Farmen og annen moro på tv mens vi dibber!

Skrevet

:-) det gleder jeg meg til!

Skrevet

Mee to!

Men nå må jeg nok gå og ta meg av pliktene mine, og så ses vi om en time-halvannen! c",)

Skrevet

Når jeg begynte å lese på denne tråden fikk jeg lyst til å lage en egen marsj til ære for den kjempeflinke dritgrei!

Men nå sitter jeg i stedet her og fniser meg halvt i hjel. Styggeste puppene i Nato???!!!!!!!!!

Ha, ha, du kan virkelig få sagt det. Og ikke tror jeg du vinner heller for i følge min kjære så er folden på genseren min større enn puppene så jeg tror du kan forvente hard konkurranse, om enn i en annen klasse.

Men du, da kan du trøste deg med at etterveksten som vi skaper her i landet er god. Overhørte en fornøyd gummisprinsesse i badet i sted. Hun har spilt håndballturnering i dag og fått gullmedalje og satt fornøyd i badet og sang my boobs, my boobs, my boobs are okey ;-)))))))))))))) Egentlig ganske så herlig med tanke på at hun blir 8 i juni....

Nei, dette ble jo bare puppeprat. Ikke meningen altså. Men vit at det er flere her i kveld altså. Så ikke fortvil over ensomheten. Og sånn eklesenfølelser over kjærester på fest skjønner jeg. Bare tull selvsagt, men like ekkelt uansett. Sånn er det bare. Likt for alle ;-)

Skrevet

Hei du, vennen min. Det er lov å klage, det er lov å være sliten, det er lov å være ørlite irrasjonell og det er lov å bli sinna på menn som ikke skjønner at det er slitsomt og tøft å være gravid. Det verste Maud-mannen og jeg gjør er å lage en konkurranse om hvem som er mest sliten. Da blir jeg så inderlig sint på ham, synes han er den dummeste i verden og skjønner ikke at det går an å skjønne sååå lite.

Jeg synes det er fint jeg, at dritgreipappa'n fikk gå på fest i dag. Kjenner igjen følelsen av at det ikke er noe kult, at man får lyst til å sutre og holde ham hjemme, men det er riktig at han slipper ut litt av og til allikevel. Nå kommer jo snart minstekroppen ut fra deg, dere flytter og kameratene hans er langt unna. Da er det godt at han har investert litt i dem nå. Du har jo oss her inne og vips så er han hjemme igjen, glad og lykkelig over å ha blitt luftet litt :-)

Du er kjempeflink, det er du! Tenk å holde ut i dette slitsomme svangerskapet med et litt slitsomt hode og en mage full av kynnere. I tillegg underholder du oss her inne med morsomme tanker, du deler triste tanker, du planlegger flytting, passer på stort barn og lite barn, lager mat til dritgrei fyr, opprettholder ryddesystem mange dager og er et flott, varmt, deilig, raust, sprudlende, åpent menneske med befriende lite selvsensur. Jeg sender en varm klem, litt potetgull, en stor kopp te og masse yade (det er en god sjokolade det!)

Skrevet

hurrrrrrraaaaaaaaaaaaaaaa!

Shitt, nå gikk han. Men dette skal gå fint!

Han ble ikke sur for at jeg er redd, det er et fremskritt! Da blir jeg glad!

Skrevet

Dette skal gå fint, du klarer dette. En time eller fem og så vips er han tilbake igjen!

Skrevet

Klemmer deg hardt og lenge!! Dette klarer du fint!!

Heia heia heia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Ja, det viktigste for meg er i grunnen at han holder avtalen vi har nå. han har vært litt dårlig på det, og da blir jeg jo ikke akkurat tryggere i heimen. Men jeg tror han skjønner at jeg vil ha avtale for å vite, ikke for å kontrollere....

Skrevet

Klart du har lov til å klage litt Småen!!! Jeg vil absolutt ikke kalle det sutring, for det er jo reelle plager!!! Å gå gravid og ha småtasser samtidig ER slitsomt! Man kan ikke bare slenge seg ned og slappe av når det er behov. For det er hele tiden andre som har behov som må dekkes!

Samtidig er det skikkelig ræva at gemalen skal på fest når man egentlig trenger å bli forstått for at ting er strevsomt, og aller helst kunne trengt en omsorgsfull armkrok:=/

Heier på deg jeg også! Og sender masssssse klemmer!!!

Skrevet

:-) tusen takk i bøtter og spann! så snille som dere er!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...