Gå til innhold

I dag forsvant kvalmen. Er 8+1- er dette vanlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg sliter med influensa for tiden og er ganske sliten og trøtt. I tillegg har jeg i ulikhet med forrige svangerskap vært noe kvalm og reagert på ganske mye mat (brekninger, ikke oppkast). Har vært slik et par uker. Men i dag føler jeg ingen kvalme- var ganske kvalm da jeg la meg i går- men ingenting nå. Begynner å tenke MA med en gang- men da fortsetter en å ha symptomer. Har ikke blødd eller hatt noe brunlig utflod. Kan kvalmen bare gi seg sånn plutselig? Noen som har opplevd dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kvalmen min forsvant over natten da jeg var 8+3. Plutselig var jeg rett og slett ikke kvalm lenger. Jeg gikk fra å være kvalm hele døgnet, til å føle meg relativt normal. Jeg ble jo, som du, litt bekymret, men jeg hadde tilfeldigvis en time til UL tre dager senere uansett. Da var det en perfekt liten spire der inne! Hvis du er i fin form ellers og ikke har noen blødninger etc, ville jeg tatt det helt med ro - og vært lykkelig for at det endelig går an å leve litt igjen! :)

Skrevet

Kvalmen min forsvant også over natten da jeg var 8+. Merkelig greier. Jeg ble nesten litt bekymret, men det er jo veldig vanlig - så bare nyt det :o)

Skrevet

Ja, jeg tror vi er skikkelig heldige når den går over såpass tidlig!

Skrevet

Jeg tror vi er VELDIG heldige!

Vonde bryster og trøtthet forsvant over natten da jeg var i 11. uke også, så nå er det bare fryd og gammen - bortsett fra at jeg ikke liker å gå opp i vekt :P

Skrevet

Ja, det er litt kjipt. Hadde jeg enda fått en skikkelig gravid-mage - men neida, jeg ser bare litt tjukk ut. :/ Er fremdeles litt mer sliten enn før, og har litt ømme pupper, men det er småtterier når man slipper å være kvalm hele døgnet. Herlig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...