Gå til innhold

Kan ikke alle slå av lysene i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra 20.00-21.00...?

Det er et internasjonal tiltak for miljøet, det heter Earth Hour.

Det er bare lys det er snakk om, men personlig skrur jeg like godt alt annet av akkurat den timen. Farmen får jeg se på web-v etterpå :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei. beklager, men eg går ikke glipp av farmen for det..

dess, eg bor i gokk, er så å si ingen hus her.. ingen som merker om eg slår av lysan en time...

verken jorda, eller noen andre....

sorry mac!

Gjest Rebel + soggy bottom baby
Skrevet

det passer fint for da er ungen i seng og jeg og sambo ska kose oss med litt vin=)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nopp, vi skal dynge på gulvet med madrasser og dyner, spise reker, og se film ;o)

Skrevet

Jeg gjør mye annet godt for verden, i kveld er det Farmen som gjelder!:-)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, jeg så det nå... hehe :) JO, alt lyset skal av uansett her, for mor skal gjøre det romantisk med steariiiiinlys ;o) Hihi, gleder meg :D

Skrevet

Jeg sitter nå her aleine og glor uansett og det ene lille lyset jeg pleier å ha på for meg selv kan jeg sikkert leve uten en time.

Skrevet

Lyset kan av, men TV'n blir på;)

Skrevet

Det er jo veldig koselig med levende lys da, så en romantisk time med gubben, god mat og stearinlys høres bra ut. Jeg er med! :)

Skrevet

Bortsett fra spøkelseslyset nede til snuppa. Hun må nesten få ha det om natta lille vennen min.

Skrevet

Kan da alltids skru av lys..men ikke resten av strømmen. Er alene hjemme i kveld og da blir jeg fort husredd hvis det er helt stille på kvelden. I tillegg har vi kun oppvarming med varmepumpe og siden det blåser litt ute blir det fort kalt inne en time uten varme (dårlig isolert gammelt hus.veldig trekkfult)

Men lysene kan jeg klare meg uten, har jo stearinlys... =))

Skrevet

Er på jobb fram til ni, og spørs om kundene vil like å handle i mørket, men bra tiltak!!! ;)

Skrevet

Er det et miljøtiltak? Nei, tror jeg trasser og setter på alt vi har av lys i huset, bortsett fra de som kun skrus på med bevelgesdetektor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...