WildPrincess Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Jeg har nå slitt noen uker med sterke smerter helt nederst i korsryggen. Min fysioterapaut sier det er mulig bekkenløsning, mens min lege sier det er smerter i korsryggen... har sett mange har blitt "kasteballer" mellom ulike fagpersoner på dette feltet før, og dette skal ikke bli en ny debatt om akuratt det... Men jeg har et godt tips.. Masai sko ( http://www.swissmasai.no/ ) ser ut til å være de eneste skone jeg kan gå i. Ja de er dyre, og jeg skønner at mange vegrer seg... men de er verdt det. De har blitt nevnt her før men jeg har så gode ressultater at jeg er nesten skremmt selv.. så jeg måtte bare skrive et innegg på det Jeg har nå prøvd de skoene i et par uker og de eneste dagene jeg har hatt sterke smerter, er de dagene jeg har brukt annet skotøy (joggesko etc.) Ja jeg er absolutt sliten i ryggen og kjenner smertene.. men jeg kan bevege meg uten at det er et stort prosjekt og det beste er at etter at jeg har begynnt med disse skoene så ser ryggen ut til å bli noe bedre for hver dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå