Gå til innhold

"Vert på handlerunde i dag" :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff i dag har eg brukt altfor mykje penger. Tulla mi har fått nye sko og jakke. Og eg sjølv fekk kjøpt meg ein sommerkjole. :) Og bursdagsgave til eit av tantebarna mine. + flybillett til Oslo. Ja, ja, er berre å bruke pengene fornuftig fram til lønna kjem igjen, :)

 

 

Kva har dere andre bedreve dagen med da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt å få brukt litt penger da :) Hadde tenkt å shoppe selv i dag, men det har vært så dårlig vær at jeg ikke har orket å gått ut. Har DIB'et i steden.. hehe.. Skal snart flytte, så jeg har store planer om så smått å pakke litt i dag. Men foreløpig er det bare med tanken ;)

 

Så i en annen tråd her at du skal flytte til Bærum.. Kan selv tenke meg å finne noen å dele bosted med. :)

Skrevet

Hei igjen.

 

Ja eg håper på å flytte, men må først komme meg igjennom jobbintervjuet eg skal på i april. Så veit sikkert ikkje noko før mot slutten av april. Så dersom det blir aktuelt så hadde det jo vert veldig kos å kunne flytte sammen med nokon som er i samme situasjon. :) Og som eg såg i den andre tråden så ønsker jo du å bu i samme området som meg. :)

Skrevet

Hvorfor setter du overskriftene dine i anførselstegn egentlig?

Skrevet

Godt spørsmål. Gjer det vel berre av vane tenker eg.

Skrevet

Vel, siden barnetrygda kom, har me vært på kafé og så shoppa litt. Blei rive til dei små (best å sette dei i gang med hagearbeidet ;-)), ny skittentøyskurv, laken og tights. Hm.... Ser ut for at mammaen blei glemt denne gangen og....

 

Kanskje eg skal ta ein tur på Figleaves i kveld da. Nytt undertøy gjør underverker for ei sliten mamma. ;-)

Skrevet

ser fullstendig idiotisk ut

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...