Gjest Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Uff i dag har eg brukt altfor mykje penger. Tulla mi har fått nye sko og jakke. Og eg sjølv fekk kjøpt meg ein sommerkjole. Og bursdagsgave til eit av tantebarna mine. + flybillett til Oslo. Ja, ja, er berre å bruke pengene fornuftig fram til lønna kjem igjen, Kva har dere andre bedreve dagen med da?
Ajam Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 Godt å få brukt litt penger da Hadde tenkt å shoppe selv i dag, men det har vært så dårlig vær at jeg ikke har orket å gått ut. Har DIB'et i steden.. hehe.. Skal snart flytte, så jeg har store planer om så smått å pakke litt i dag. Men foreløpig er det bare med tanken Så i en annen tråd her at du skal flytte til Bærum.. Kan selv tenke meg å finne noen å dele bosted med.
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 Hei igjen. Ja eg håper på å flytte, men må først komme meg igjennom jobbintervjuet eg skal på i april. Så veit sikkert ikkje noko før mot slutten av april. Så dersom det blir aktuelt så hadde det jo vert veldig kos å kunne flytte sammen med nokon som er i samme situasjon. Og som eg såg i den andre tråden så ønsker jo du å bu i samme området som meg.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #5 Skrevet 29. mars 2008 Hvorfor setter du overskriftene dine i anførselstegn egentlig?
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #6 Skrevet 29. mars 2008 Godt spørsmål. Gjer det vel berre av vane tenker eg.
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #7 Skrevet 29. mars 2008 Vel, siden barnetrygda kom, har me vært på kafé og så shoppa litt. Blei rive til dei små (best å sette dei i gang med hagearbeidet ;-)), ny skittentøyskurv, laken og tights. Hm.... Ser ut for at mammaen blei glemt denne gangen og.... Kanskje eg skal ta ein tur på Figleaves i kveld da. Nytt undertøy gjør underverker for ei sliten mamma. ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå