Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha,for en ost!

Hvorfor må han selv bo der ute da? Er det ikke for å signalisere at han god råd og kan bygge diger bolig på snarøya han også?!? Han kan jo bare flytte til Prinsdalen eller Grorud om snobberiet blir for gærnt,lissom!

Skrevet

Klart han sitter i glasshus på et vis, men derfor er det også utrolig mye bedre at han sier det enn at jeg sitter her og sier det jeg alltid har sagt - nemlig akkurat det samme - og får høre at jeg bare er misunnelig.

Skrevet

Han får mene hva han vil, men jeg synes han driter seg ut ved å gå ut i media. Særlig når hans kone stiller opp naken i et manneblad noen uker etter. Dum, er ordet som popper opp i mitt hode.

Skrevet

Hun er jo deilig, da. Og de to der har såpass teflon at jeg har sansen for dem.

Skrevet

Da har jeg heller sansen for de som tar seg et glass rødvin midt på dagen. Haha

Skrevet

Hehe, du sier noe - men det er en helt annen rase mennesker vi snakker om, virkelig fjernkulturelle.

Skrevet

Skjønner det, men hvis det er barna som står i fokus i denne diskusjonene så kunne vel denne mora spart seg for nakenbilder.

Skrevet

Joa, det er klart. Jeg har vel bare et veldig lite opphengt forhold til nakenhet, antakelig.

Skrevet

Hva med å lese intervjuet i sin helhet i Henne, så skjønne rman litt mer. Synes det er utrolig mye bra som kommer ut av munnen i det intervjuet, jeg. Og han fremstiller jo ikke seg som noe bedre heller. Han er ikke avholds heller.

Skrevet

Kjempemorsomt, synes han er tøff som sier det han sier jeg, alle vet jo at det er sant:-0!

Skrevet

Ikke tøff som i dristig, men snakke-rett-fra-levra-tøff, er en liten forskjell, he-he;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...