Süsse Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=503211 http://www.side2.no/tv/article1714417.ece Jeg vet ikke helt om Daniel Franck burde rope så høyt om andre...
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 Hahaha,for en ost! Hvorfor må han selv bo der ute da? Er det ikke for å signalisere at han god råd og kan bygge diger bolig på snarøya han også?!? Han kan jo bare flytte til Prinsdalen eller Grorud om snobberiet blir for gærnt,lissom!
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 Klart han sitter i glasshus på et vis, men derfor er det også utrolig mye bedre at han sier det enn at jeg sitter her og sier det jeg alltid har sagt - nemlig akkurat det samme - og får høre at jeg bare er misunnelig.
Süsse Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. mars 2008 Han får mene hva han vil, men jeg synes han driter seg ut ved å gå ut i media. Særlig når hans kone stiller opp naken i et manneblad noen uker etter. Dum, er ordet som popper opp i mitt hode.
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #5 Skrevet 29. mars 2008 Hun er jo deilig, da. Og de to der har såpass teflon at jeg har sansen for dem.
Süsse Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. mars 2008 Da har jeg heller sansen for de som tar seg et glass rødvin midt på dagen. Haha
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #7 Skrevet 29. mars 2008 Hehe, du sier noe - men det er en helt annen rase mennesker vi snakker om, virkelig fjernkulturelle.
Süsse Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 29. mars 2008 Skjønner det, men hvis det er barna som står i fokus i denne diskusjonene så kunne vel denne mora spart seg for nakenbilder.
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #9 Skrevet 29. mars 2008 Joa, det er klart. Jeg har vel bare et veldig lite opphengt forhold til nakenhet, antakelig.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #10 Skrevet 29. mars 2008 Hva med å lese intervjuet i sin helhet i Henne, så skjønne rman litt mer. Synes det er utrolig mye bra som kommer ut av munnen i det intervjuet, jeg. Og han fremstiller jo ikke seg som noe bedre heller. Han er ikke avholds heller.
OsloMor Skrevet 29. mars 2008 #11 Skrevet 29. mars 2008 Kjempemorsomt, synes han er tøff som sier det han sier jeg, alle vet jo at det er sant:-0!
OsloMor Skrevet 29. mars 2008 #12 Skrevet 29. mars 2008 Ikke tøff som i dristig, men snakke-rett-fra-levra-tøff, er en liten forskjell, he-he;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå