Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker det ikke. Hva med Angelica, det liker jeg og det ligner jo litt :-)

Skrevet

Angel?? på norsk: "Engel". Næææi... alt for spesielt etter min smak, å døpe barnet sitt for engel. Men smaken er som baken, såklart!:D

Skrevet

Grusomt. Jeg skjønner ikke engang om det er en gutt eller jente det er snakk om. Stakkars det barnet som får det navnet.

Skrevet

Jeg liker navnet veldig godt.

Skrevet

Med norsk eller engelsk uttale? An-Gel eller eingel?

merkelig uansett... må være slitsomt å ha et navn som folk ikke kan uttale etter å ha lest det...

Skrevet

Nydelig guttenavn!! ;) Go for it!

Skrevet

Hva?! Er det et guttenavn...?? Øhm.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...