Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 Liker det ikke. Hva med Angelica, det liker jeg og det ligner jo litt :-)
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 Angel?? på norsk: "Engel". Næææi... alt for spesielt etter min smak, å døpe barnet sitt for engel. Men smaken er som baken, såklart!
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #4 Skrevet 29. mars 2008 Grusomt. Jeg skjønner ikke engang om det er en gutt eller jente det er snakk om. Stakkars det barnet som får det navnet.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #6 Skrevet 29. mars 2008 Med norsk eller engelsk uttale? An-Gel eller eingel? merkelig uansett... må være slitsomt å ha et navn som folk ikke kan uttale etter å ha lest det...
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #8 Skrevet 30. mars 2008 Hva?! Er det et guttenavn...?? Øhm.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå