Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Jeg skrev ett innlegg tidligere,men fikk ingen svar. Så da prøver jeg igjen. Jeg er nå i min 25 uke,eller begynner på den nå. Hvor mange mnd er jeg på vei da? Jeg teller og teller og blir ikke enig med meg selv en eneste gang. Hvordan er det man teller egentlig? Hvordan går jeg frem for å havne i riktig mnd? Hvilken mnd er jeg i? Håper noen har lyst til å hjelpe,for jeg føler meg skikkelig teit her!!!
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 er det virkelig ingen som kan hjelpe en førstegangs gravid som er usikker på diverse...???
bryomamma***høygravid*** Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 Hei, jeger ikke helt sikker på hvor langt du er i mnd. men jeg leste en oversikt her inne for ikke lenge siden, og det jeg fikk ut av den (går i min 23 uke) var at når man var 22uker og 2 dager så var man 5 mnd på vei, Så da nærmer det seg vel 6 mnd for deg!
82glad Skrevet 29. mars 2008 #5 Skrevet 29. mars 2008 1 fullgått måned: 4 uker + 3 dager 2 fullgåtte måneder: 8 uker + 6 dager 3 fullgåtte måneder: 13 uker + 2 dager 4 fullgåtte måneder: 17 uker + 5 dager 5 fullgåtte måneder: 22 uker + 2 dager 6 fullgåtte måneder: 26 uker + 5 dager 7 fullgåtte måneder: 31 uker + 2 dager 8 fullgåtte måneder: 35 uker + 5 dager 9 fullgåtte måneder: 40 uke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå