Gå til innhold

Litt hjelp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som de fleste av dere sikkert vet, så har sambo og jeg pause fra prøvingen fordi det ikke passer helt med eksamenene mine i november/desember. Og vi har vært ganske flinke til å holde oss unna sex også. Jeg har ikke brukt el-tester eller noe sånt, så jeg har liksom bare fulgt regelen om at EL er sånn ca 14 dager før tanta kommer. Så nå kjørte vi på uten kondom fordi det i teorien skal være fire dager siden EL. Tenkte at det var trygt nå.

Også når jeg går på do etter sexrunden, så ser jeg at det er en hel klynge med EL-slim som kommer ut. Så da lurer jeg på om dette er ferskt eller om dere tror det kanskje kan ha kommet ut fordi vi har hatt sex?

Hva tror dere? Kan el-slim ha oppholdt seg litt i skjeden?

Kjenner jeg blir litt irritert om jeg blir gravid nå ettersom vi har vært så flinke til å beskytte oss i to måneder. Og siden jeg går på privatskole så koster det masse penger å ta opp eksamenene. Ellers hadde jeg ikke tatt pause, tror jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke nødvendigvis el-slim. Det slimet som blir dannet når man er kåt (hehe) er jo også litt sånn seigt og slimete, derfor kan det forveksles med el-slim.

Forskjellen er:

* sædrester og lubrikasjon (slim) strekkes som oftest i flere tynne tråder, tørker relativt fort inn, og tåler ikke å strekkes mange ganger uten å miste kvaliteten

* eggløsningsslimet strekkes som oftest i én tykk tråd og kan strekkes gang på gang på gang på gang uten å tørke inn/miste kvaliteten

Skrevet

Ja, jeg er klar over dette med flere tråder eller en tjukk. Og det var en tjukk lang tråd som kunne strekkes om og om igjen. Har vært på utkikk etter el-slim i noen måneder allerede og dette var helt klart el-slim i følge det jeg har lest på pernille.info. Kanskje har jeg hatt senere EL enn jeg har trodd alle disse månedene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...