Lindus85 Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Jeg hadde en SA 18 feb og vi prøvde igjen da jeg sluttet å blø... På tirsdag tok jeg en sånn billigtest, men fikk ikke noe utslag før etter de 10 minuttene .. da hadde liksom fargen flytet utover, men det var en rosa strek der den skal være.. Dette skjedde før IKM sist da jeg var gravid også.. På torsdag tok jeg en CB hvor det kom en strek, men den var syltynn helt til venstre og blå.. dette skjedde også sist mnd før IKM når jeg var gravid.. tok en ny billigtest i dag og da kom det en tydlig strek, men den var ikke rosa, men blå... Veit ikke helt hva jeg skal tro... jeg har sykluser på 6 uker så har IKM på mandag.. Noen som har opplevd noe lignende... Uff jeg er så dum å tester før jeg skal... har ikke lyst til å bi gravid jeg... neeeidaaa.. hehe;) Takker for svar jenter....
Liagora med 2 jenter Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 Om streket kommer etter de 10 minuttene eller 5 minutter så er ikke testen gyldig. Hadde maaaange positive tester etter de minuttene når jeg prøvde, ganske kjipt egentlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå