balsam Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 hva skal du med disse opplysningene? bare luerer.. ikke noe surt.. har svart oxo BTW=)
silhah og emilie Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 det med forovervendt/bakovervendt du tenker på?? jeg var bare veldig nysjerrig rett og slett:)
balsam Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. mars 2008 jah d var den jeg tenkte på=) ok.. litt morro og lese uansett!!=D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå