Gjest Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 har ikke så mye penger akkurat nå, men vil så gjerne vise mannen min at jeg setter pris på ham og alt han har gjort (pusset opp hele huset bl.a) og alt han har funnet seg i (gravid, trøtt og tidvis hormonell kone). Derfor tenkte jeg på en pappagave. Max 400-500,- Men hva??? Han er jo en handy-man og gadget-freak, liker film/kino, klær er også gode gaver mener han (dog har han en litt eksklusiv smak - handler alt på capone), musikk.... Vil dere kreative piker komme med forslag og inpirasjon?
2prins1prinsesse+bøllefrø Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 Heihei! de har masse kule klær å sånt til pappa på: www.verdensbestepappa.no/gavebutikk og på www.nine.no
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 jeg skal gi bilder av meg selv som jeg har tatt avmeg under graviditeten,min søster er fotograf da så det blir ikke så dyrt. men ei venninde kan jo hjelpe deg å ta så kan du lage et hyggelig takkekort på nettet eller en annen sån bildebok man kan lage på nettet med bilder av deg å dere. min mann har ønsket seg bilder å ha på pulten
Linn-pinn05.04.08*fødeklar* Skrevet 29. mars 2008 #4 Skrevet 29. mars 2008 Hmm...jeg regner med du kommer fra Stavanger siden du nevnte Capone, hehe. Er også fra Stavanger og handlet min pappagave på Geddon på Kvaddå. Kjøpte et kjempefint smykke i Dyrberg/Kern Man til ham, det kostet vel en tusing, men de hadde forskjellige ting, ringer, armbånd, smykker, mansjettknapper etc..så..et tips ihvertfall:-)
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #5 Skrevet 29. mars 2008 ja! har sittet å lest om mammagaver, men ikke sett noe om pappagaver enda! har lyst å kjøpe noe fint til han når nurket kommer, gjerne noe som kan minne han på babyen og som varer. Derfor tenkte jeg mest på smykke/ring/armband. Noen som har noen forslag? må jo være litt baby'ete også, ikke bare ett smykke liksom:)
3-snart4-barnsmamma Skrevet 29. mars 2008 #6 Skrevet 29. mars 2008 Hei! Prøver å gi min elskede oppmuntring og små gaver nå og da. I dag f.eks. kjøpte jeg en flaske rødvin til ham. Han ble kjempeglad. Stakkars mann, det er jo han som må gå og høre på klaginga mi hele tiden. I tillegg har han pussa opp flere soverom i huset, han vil ha alt klart til den lille kommer. Vet han gruer litt også, det blir nok å gjøre med 4 unger i huset! *Men mye glede blir det også da!
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #7 Skrevet 29. mars 2008 jeg bestilte fra usa et slikt militær smykke/tag hvor jeg fikk gravert på begge sider.. på den ene siden stod det you+me=(navnet på babyen) og på baksiden stod det at jeg elsket han uendelig og takk for at du er min..-(mitt navn) sto veldig godt an.. kom ikke på mer enn 500 iallefall..
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #8 Skrevet 29. mars 2008 vi gir ikke hverandre fødegaver, for vi syns liksom vi gir hverandre den største gaven man kan få, et barn:) Men, du kan jo lage et lite album med bilder fra ting dere har gjort sammen hittil, og skrive noen sånt som; nå avsluttes en epoke i livet, og nå starter en ny.. eller noe sånt..
MamiMaribel Skrevet 29. mars 2008 #9 Skrevet 29. mars 2008 Album var jo virkelig en super ide; den hadde jeg hevet meg på hvis jeg ikke allerede hadde kjøpt gave( hvorfor tenkte jeg ikke på det ?? :-) - og antagelig ikke rekker å lage noe album uansett:-) Det er jo veldig personlig, og koster ikke så mye.
Nætte;mortil2 Skrevet 29. mars 2008 #10 Skrevet 29. mars 2008 Dette passet veldig godt til min mann, men ikke alle som det passer for da, men da lillemann ble født så hadde jeg på forhånd lagt en gave i skapet mitt,så da han dro fra sykehuset så gav jeg bare beskjed om at han skulle sjekke skapet mitt.. Var den nyeste pondus boka, og en halvflaske konjakk! Så han ringte meg, da satt han med en liten konjakk og boka foran seg og gråt litt.... :-)
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #11 Skrevet 29. mars 2008 Masse gode idéer her, likte selv album-forslaget, men tror ikke han er helt "der". Pondus og konjakk fikk meg videre inspirert til en skikkelig god italiensk rød (han elsker italienske...) og noe så enkelt som feks pondusboka. Og joda, den største og eneste virkelige gaven er jo vårt andre barn sammen - tror ikke jeg får noe selv, vet ikke om han har hørt om konseptet mamma-gave, bortsett evt fra blomster og det er helt i orden. Jeg vil bare gi ham noe ekstra som han i allefall ikke forventer. Han er så mye flinkere enn meg til å skjemme bort og han fortjener det så inderlig. Jeg tar gjerne i mot flere forslag hvis dere har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå