Trønderpia Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Hei Tror jeg er 5+5 i dag, og har ikke hatt så mye symptomer. Vet det er tidlig enda, men sist merket jeg heller ikke mye, og da endte det med en utskrapning. Har hatt noe ømme bryster, og litt luft i magen. Den positive testen kom som en skikkelig overraskelse, etter flere år med prøving og prøverør. Skulle ha et forsøk nå i begynnelsen av april, men plutselig så har tilstanden endret seg :-) Synes det virker som at det er mange med flere "vanlige" symptomer.. Vet dette er individuelt, men tror jeg trenger noe å berolige meg på.. :-)
Youngster*mamma* Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 Hei. Du er nok ikke alene. Eneste symptoma jeg kjenner er at jeg har litt vondt i livmoren av og til og er trettere en vanlig. Utover det har jeg ingen symptomer. Nesten slik at jeg nesten ikke tror jeg er gravid:)
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 hei:) jeg har heller ikke så mange symptomer... jeg har forstoppelse, mere trøtt enn vanlig og ømme bryster... jeg er 8+6... så d er ikke alle som får så mye symptomer....
Tuttelure Skrevet 29. mars 2008 #4 Skrevet 29. mars 2008 Hei:) jeg er 7 i dag. og har merka lite.. puppene har vokst litt, er trøtt og svimmel innimellom. men det er det:)
scoobydo Skrevet 29. mars 2008 #5 Skrevet 29. mars 2008 hei... har også hatt veldig lite symptomer... er 7+1 ...har ømme bryster og litt mensmurringer men det er det Er ikke alle som blir plaget meg kvalme osv... selv om det nok høres sann ut her inne av og til
Trønderpia Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. mars 2008 Tusen takk for deres erfaringer/innspill. Har bestemt meg for æ være litt positiv til neste ul, men er ikke alltid så enkelt når man har strevd og vært gjennom flere nederlat i løpet av de siste årene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå