Caroline13 Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Har dere lyst til å dele deres erfaringer om hvilke butikker som har godt utvalg av mamma klær?
2prins1prinsesse+bøllefrø Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 jeg har nettopp vært å kjøpt mammaklær på H&M!! var et greit utvalg å ikke kjempedyrt!! fant masse fint der!!
Nattinatta Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 Jeg har begynt å kikke litt. fant en grei hm bukse. Ellers har jeg sett litt på finn.no. det hender det dukker opp noe brukbart der! Ebay hender det også at har noe.. så hold utkikk! Ellers har jeg bestilt en mammabukse med lavt liv fra boob, gleder meg til den kommer! Dette er en bukse om ikke har denne strikken i livet, men normalt liv til gravide! Lookatmom.no har mange fine topper, som også kan brukes etter fødselen! Litt dyre, men kjempefine! Mamalicious (?) har mye fint til en normal pris. De reklamerer for å ha nogenlunde samme stil som vero moda. har du ikek en butikk nær deg som selger dette er nettbutikken va-vida.no vært en tur innom. De har også andre merker...God service!
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #4 Skrevet 29. mars 2008 Kjøper bukser på H&M eller Lindex.. Jeg kjøper resten av klærne mine på vero moda, kjøper de bare mye større så jeg har litt å vokse i..
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #5 Skrevet 29. mars 2008 buksene kjøper jeg på zara, eller la redoute. Topper er jo så lett å finne overalt med denne tunikamoten:) ofte tar jeg også bare et sløyfebånd og knyter under puppene hvis jeg vil fremheve magen litt mere..
gladbaby Skrevet 29. mars 2008 #6 Skrevet 29. mars 2008 Jeg kjøper nesten alt mammatøyet mitt hos Louise mammaklær på Gjøvik. De har kjempebra utvalg og veldig god service! Du kan sikkert ringe dit hvis du ikke bor i Mjøsområdet.
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 29. mars 2008 #7 Skrevet 29. mars 2008 MÅ reklamere for mammabuksene til Polarn & Pyret! Var der i går og buksene satt som et skudd. God stretch og passform. Var så mange som passet at jeg neste ikke klarte bestemme meg! OG de er lange i bena, så jeg som er 180 slipper høyvannsbukser... De på H&M er altfor korte for meg. Som "H&M-damen" sa til meg: "Hos oss er alle mammaer like lange...." Måtte le litt da....
togutter-08og10 Skrevet 29. mars 2008 #8 Skrevet 29. mars 2008 Polarn og pyret olabuksene kunne ikke jeg ha. De var kjempevide i lårene og rundt knærne, og jeg prøvde str 34... (ikke spesielt tynn heller, 53 kg før graviditet, 57 når jeg prøvde buksene, 164 cm høy) Men flott at de passet til deg, for alle er jo ikke like. Jeg har ikke kjøpt så mye mammaklær annet enn bukser. topper finnes jo overalt nå som tunikaer og løse topper er moderne.
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 29. mars 2008 #9 Skrevet 29. mars 2008 Eh,ja,vier jo ikke alle like. Og "tjukkemagen" er nok ikke bare tjukk rundt magen men rundt lårene også da :-(
Leanna78 Skrevet 30. mars 2008 #10 Skrevet 30. mars 2008 Har funnet nesten alt på H&M, både nå og da jeg gikk med førstemann...men er ikke mye jeg gidder å kjøpe da, har vel en 4 bukser tenker jeg...topper er det jo, som sagt før her, mye lettere å finne pga moten nå:-) Men husker fra førstemann (han er fire), at det var skikkelig vanskelig å finne pen kjoler for gravide! Skulle i bryllup den sommeren og endte opp med en skikkelig telt kjole!:-(
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 30. mars 2008 #11 Skrevet 30. mars 2008 Har kjøpt en del på HM og fra mammahuset.no, mammahuset er dyrt men de har fine klær :-) Krappe.no har fine kjoler til gravide til en oki penge...
togutter-08og10 Skrevet 30. mars 2008 #12 Skrevet 30. mars 2008 Syn HM har så kjedelige topper til gravide. Det er jo striper på nesten alt. Kjøpte en kjempe fin strikkejekke på Cubus i går. Den er sort, men de hadde den i flere farger. Den har høyt liv og har en knapp som går rett under puppene og ellers er den vid og luftig. Perfekt for en voksende mage og kjempefin over en kul t- skjorte eller singlet. Kunne bruke str S selv om jeg er 24 uker på vei. Den kan jeg bruke etter graviditeten også. Bruk den gjerne med et fint skjerf i halsen også. Den har lange ermer og kostet kun 199kr Kjøpte en lignende i hvit med3/4 lange ermr på bik bok til 249kr. Ellers har jo Vero Moda noen fine tunikaer som kan passe oss med voksende mage.
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #13 Skrevet 30. mars 2008 jeg har kjøpt mammaklær på nettbutikken til H&M,ellers har mamalicious fine klær:)har også kjøpt på veramoda,vanlige klær i større størrelser,har problemer med å finne mammabukser som er fine da:P
togutter-08og10 Skrevet 30. mars 2008 #14 Skrevet 30. mars 2008 Har dere Lindex der dere bor lis@mor? Der fikk jeg tak i en kjempefin sort bukse i jeansmodell. Den kostet kun 300 kr.
Silje`mor Skrevet 30. mars 2008 #15 Skrevet 30. mars 2008 Var på handlerunde her om dagen og er veldig lykkelig for jeg kan kjøpe overdeler som ikke er mamma. På lindex syns jeg alle overdelene var "sukkersøte" og på hm var alt sort eller hvit og gjerne med enorme vhalser. Mannen min ga seg helt over når han så utvalget på lindex. Han bruker ikke å ha mye meninger om klær, men der gikk grensa for han:)
xxxB Skrevet 2. april 2008 #16 Skrevet 2. april 2008 Norske 2wear har kjempe gode bukser til greie priser; 499 kr +. Sjekk forhandlerlisten på www.2wear.no
humla80 Skrevet 2. april 2008 #17 Skrevet 2. april 2008 MAMMAHI\USET PÅ MOSS. Kjøpte min gravide bukse der, og er super fornøyd. De har nettbutikk også. Buksene får du til en rimelig penge! De har også masse flott babytøy der! Skal garantert kjøpe mere der www.mammahuset.no
La vita è bella <3 Skrevet 2. april 2008 #18 Skrevet 2. april 2008 Jeg har kjøpt en del på salg, både på Svangerskapet i Oslo, på Zip i Trondheim (men den butikken anbefales egentlig ikke) og på Lindex. I tillegg finnes jo Det Lune Rede i Trondheim, kombinert kafé og mammaklærbutikk, veldig koselig:)
frøkendings *fødeklar!* Skrevet 2. april 2008 #19 Skrevet 2. april 2008 Hei! Eg var på hennes og mauritz i går og handlet mammaklær. Kjøpte 3 bukser (som passet utmerket til meg som er 1.78 høy). 1 collage-jakke, 2 topper med stropper, 1 finere topp, 2 gensere med lange armer. Alt dette til den nette sum av 1450,- Grååååådig glad for igjen å kunne ta på meg en bukse samtidig som eg fortsatt kan puste normalt!!
MaybeAgain Skrevet 2. april 2008 #20 Skrevet 2. april 2008 Bor du i Oslo? Dra til Den Kule Magen i Markeveien 55 på Grunderløkka! Helt genial. Litt dyrere enn HM, med over hodet ikke sjokkpriser. )
Asobi Skrevet 2. april 2008 #21 Skrevet 2. april 2008 Ja!! Polarn og Pyret har flotte bukser. Kjøpte et par for noen uker siden og har fått masse komplimenter. Liker at buksene ikke har så mye sleng nederst. God strikk i livet.
gamla41 Skrevet 2. april 2008 #22 Skrevet 2. april 2008 Hei! Ligger også en på Glasmagasinet, helt øverste etasje.
togutter-08og10 Skrevet 2. april 2008 #23 Skrevet 2. april 2008 Den kule mage på Grunerløkka er flyttet til Glassmagasinet.
*Willow* Skrevet 2. april 2008 #24 Skrevet 2. april 2008 Har kjøpt meg en mammabukse på HM, den er ok. Ellers styrer jeg unna alt av mammaklær, stort sett alt ser helt jævlig ut synes jeg. Har kjøpt meg noen lange singletter som går under magen og satser på at det holder enda en stund. Har kjøpt et par bukser og et par skjørt som er myke i livet og som går under magen på HM, funker meget bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå