Gå til innhold

bringebærbladkapsler og sete/tverrleie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare litt info: Kjøpte idag bringebærbladkapsler, siden fødselen nærmer seg og dette da normalt skal være bra å ta. Snakket så med jordmor nettopp og spurte om det var greit å ta nå. Fikk beskjed om at når barnet ikke ligger riktig vei, dvs med hodet ned, så skal man IKKE ta disse kapslene! Dette pga at dersom man evt MÅ ta keisersnitt da, så er det ikke bra! Fikk beskjed om å heller gjemme kapslene til etter barnet har komt, for da å raskere hjelpe livmoren til å trekke seg sammen igjen :-).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smakte dine kapsler like jævlig som mine? Kjøpte for et par dager siden (er i uke 37 + 1) og spurte dama i butikken om de smakte noe. Hun sa nei, men det er så vidt jeg klarer å svelge dem, og jeg skal ta 2 - 3 kapsler to ganger daglig....

Min baby ligge som han skal =)

Skrevet

Jeg kjøpte kapslene i går og tok 2 stk x 2. Har ikke hatt kynnere før, men i går kjennte jeg det utover hele kvelden og litt i natt. Synes nesten det var litt skummelt :-) Vet ikke hvordan babyen min ligger,så skal kanskje drøye til etter at jeg har vært hos jordmor igjen med å ta flere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...