Gå til innhold

Hvem tror du egentlig lager kornsirklene?

Anbefalte innlegg

Gjest Rebel + soggy bottom baby
Skrevet

Jeg er ganske skeptisk til mange av dem, og tror veldig mange av dem er laget av mennesker. Men så er det noen jeg syns er usansynlig at mennesker kan klare å lage.

Disse her er ganske imponerende:

Det er spesielt 3 stk som jeg ser på som svært imponerende:

Den ene viser et 3d-bilde av en alien, slik vi ser dem. I tillegg viser den en disc der det er skrevet et budskap i binærkode: (Beware the bearers of FALSE gifts & their BROKEN PROMISES.

Much PAIN but still time. BELIEvE. There is GOOD out there.

We OPpose DECEPTION. Conduit CLOSING. Acknowledge)

Her er bilde:

http://www.kornsirkler.org/KS-2002.08.15-A-HampshireUK-LG.jpg

19 august 2001 ble disse to kornsirklene dannet i Chilbolton UK:

http://www.kornsirkler.org/KS-2001.08.19-A-ChilboltonUK-LG.gif

http://www.kornsirkler.org/KS-2001.08.19-B-ChilboltonUK-LG.jpg

Den ene der viser jo et ansikt. Den andre viser en brikke med informasjon om forskjellene mellom "dem" og "oss".

Jeg er overbevist om at det er flere der ute, og er tilbøyelig til å si at det er en mulighet for at noen av kornsirklene er laget av andre enn oss.

hva tror du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En ailien ser nog inte ut så som vi tror att de ser ut......

Skrevet

Eg såg ein dokumentar om dette, og der var det ein som hadde filma MENST ein slik sirkel blei laga. Det var små lyskuler som gjorde det:) sprøtt å sjå på. filmen skulle ikkje vere tukla med, og det tok berre nokre minutter før sirkelen var ferdig, med ganske spes, men forholdsvis enkelt, mønster.

Mange har jo også fått ødelagt instrument, pga ein eller anna energi i slike sirklar.

Kvifor skulle vi vere aleine i heile universet? Vi finst jo:) Ergo kan andre også finnast.

Skrevet

Tror det samme som HI. Hvorfor skal vi være de eneste? Vi er unike, men SÅ unike??

Skrevet

Tror helt klart det finnes noe der ute.

Har selv sett noe uforklarelig en gang, var heldigvis ikke alene, ellers hadde jeg nok ikke blitt trodd.

Skrevet

ja hvis man tenker på hvor sinnsvakt mange stjerner det finnes, og sansynligheten for at det er flere planeter rundt ihvertfall en stor del av dem, så kan vi jo heller spørre "tror du på at vi er alene i universet?"

Jeg ser det som usansynlig at vi er alene. Liv oppstår på de rareste plassene her på jorda, så hvorfor i all verden skulle det ikke være liv andre steder?

Og du som svarte først, jeg tror heller ikke de ser ut sånn. Men de har vel laget det symbolet for å vise hvem som laget det...=P

likte den med resirkuleringsmerket også jeg da, hehe, kanskje de prøver å vise oss noe? =)

Skrevet

Kornsirkler er fasinerende ja! Så en dokumentar om det en gang, veldig spennende. Det er ihvertfall sterke krefter i sving!

Skrevet

Det kan godt hende og jeg tror vi er alene i universet, dette universet.

Men det er jo MINST 7 univers til da... Så man har jo litt valgmuligheter,

Vårt er et av de minste visstnok.

Skrevet

Så en dokumentar om dette jeg også. De hadde visst mange måter å avsløre falske kornsirkler på, bla ved å se på jerninnhold i jorda (noe med magnetiske felt, som de tror ufoene bruker til å lage dem) og å se på måten kornet er bøyd på (altså om det er lagt ned og brekt, eller om det er pressa ned uten å knekke). Avanserte og veldig fascinerende greier. mange er nok laget av mennesker, men noen er rett og slett for komplekse.

Skrevet

Hm, paralelle universer også ja, det er jo en annen ting=)

Kan jeg spørre hvorfor du tror vi er alene i dette forresten?

Skrevet

Fordi det ikke er funnet levende liv i vårt univers.

Og jeg mener ikke paralelle univers, per se, jeg mener de rundtliggende utenfor vårt.

(altså ikke noe sånt 6 sans greier, men forsknings og vitenskapsbiten)

Det er mulig det kan finnes utenfor vår galakse dog, men jeg tror vi må enda lengre unna for å finne andre livsformer...

Men finnes, ja det gjør de nok, noe annet ville være naivt å tro.

Skrevet

Hm, nå blir jeg forvirra her...=P

Mener du universet som i alle galaksene til sammen?

Eller snakker du om solsystemet eller galaksen vår?

Det er vel ikke funnet liv noen steder enda.. Tror vi hadde funnet det hvis det var liv i vårt solsystem, så tror ikke det er noe her. Men at det er noe i melkeveien eller andre galakser ser jeg ikke som usansynlig...

Skrevet

Altså, vanskelig å forklare...

Men ikke som i at det er i et univers her på jorden, men, nei nå har jeg rota meg bort. *susehuet meg*

Dette klarer jeg aldri å forklare forståelig her inne, vi får ta husmorferie på det:p

Men at vi må ut av eget solsystem og egen galakse for å finne det, er jeg altså da sikker på. Så mye klarer jeg å forklare:)

hehe..

Skrevet

Hehe, ok så du tror det er i en annen GALAKSE =)

Da er jeg med. og til info, så er det j**** mange av dem=) hehe!

får ta husmorferie og diskutere filosofi jah!

Skrevet

Eller vi kan knerte noen flasker med vin og diskutere det som faller seg naturlig da;) Hehe

Skrevet

Ja den er grei=) Men jeg drikker bare hvitvin ass. og diskuterer bare filosofiske emner på fylla. så dah so.

Skal til drammen snart forresten, kanskje jeg skal stalke litt på deg.

Skrevet

jeg er med på den vinen om noen mnd Tilla, hihi...

Skrevet

Drikker du musserende da Rebel?

Jeg har faktisk en flaske med 1993 Dom P stående her også som skal avlives når ungen er ute. Tha real deal. *sikle*

Skrevet

hoho, den er jeg med på altså! =)

Skrevet

Tenkte meg den kunne friste ja:)

*avledningsmanøver vellykket*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...