Makkapakka Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Har jo sett bilder at du tydeligvis får til å rokke med rokkeringen vi alle har kjøpt! Nå har jeg fått min, men jeg får det ikke til. Den detter bare ned et 2 kjappe runder. Er jeg for treg i bevegelsene mine? Tips, ja takk! Og jeg som var så flink til dette som liten... ;(
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 Hehe.. Du får sagt det ;-) Jeg klarte ikke rocke i det hele tatt nesten første dagen, maks 10-15 sekunder, mest pare en-to ganger rundt før den datt ned. Nå etter 1,5-2 uker klarer jeg 5 minutter i strekk. Du må bare øve deg litt så går det seg til. Mannen min brukte litt lenger tid før han fikk dreisen på det, men han også klarer lenge i strekk nå. I starten måtte jeg rett og slett stå helt på skrått nesten med ene tåen i gulvet på enfot og hele foten i gulvet på andre foten og rocke super-fort, etterhvert gikk det bra å stå mer normalt og tempoet kunne reduserer. Nå når jeg merker den begynner å skli litt ned klarer jeg å "hente den opp" igjen ved å liksom vri litt på meg. Er jo umulig å forklare noe slikt, men jeg tror absolutt du vil få dette kjempegreit til om du bare gir det noen dager! :-)
Makkapakka Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. mars 2008 Flotters! Denne ringen skal jeg virkelig ikke gi opp, som jeg gjorde meg pilates ballen min.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå