Djoolia 07+08+12 Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Bare lurte på om det er plass til to barnevogner i bagasjerommet,uten å måtte demontere dem så mye?
Go`mamma`n... Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 Vi har det. Vi har plass til to Kombivogner (fra Simo) Mener vi tok av hjula på det ene understellet........
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 Heisann! Vi har Passat og kan vel si at vi iallfall ikke hadde fått plass til to Simovogner der sånn lettvint iallfall... Har ikke prøvd, men ser bare hvor mye plass den ene vogna vi har tar;) Vet ikke om det hadde vært mulig å evt sette dem med fronten inn mot setene og på høykant?? Hvis du skjønner hva jeg mener?? Kanskje det hadde gått med to da?
3b@rnsmor-30* Skrevet 29. mars 2008 #4 Skrevet 29. mars 2008 vi har den bilen. kommer litt an på hvilken type vogn du har da.. og om du skal ha med noe mer...?
Go`mamma`n... Skrevet 29. mars 2008 #5 Skrevet 29. mars 2008 Det går:-) Sidelengs.hvis duj skjønner? Snn at vogna ligger på siden lissom.....
Djoolia 07+08+12 Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. mars 2008 Har akkurat kjøpt en 1996 modell,får ikke henta den før i neste uke. Glemte å sjekke når vi prøvekjørte den. Har en basson baby roma med bagdel og en simo sportstrille som burde få plass. Grunnen til at jeg spør er fordi vi måtte ha tatt av alle hjul,tatt av bagen,og lagt ned understellet helt hver eneste gang vi skulle noen steder med den forrige bilden. (vanlig personbil) Og jeg har vært like irritert hver eneste gang. Så når vi endelig har fått oss stasjonsvogn håper jeg at jeg slipper det med basson vogna gitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå