3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Kom bare til å lure på noe mens jeg gikk trilletur i sted;) Om man har vært plattfot uten at det er oppdaget, kan det da føre til problemer med nakken? Altså vond og stiv nakke?
3b@rnsmor-30* Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 ja det tror jeg. for alt med sånne ledd o.l. i beina som man ikke gjør noe med forplanter seg oppover i kroppen, fordi man får feil belastning..
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. mars 2008 Ja, jeg tror også det at plattfot kan føre til vond nakke... Har en diskusjon med mannen som er veldig plaget med vond nakke og jeg mener det ser ut som han er ganske så plattfot, men så fort jeg sier det blir han litt snurt og sier at han hvert fall ikke er plattfot! Hehe... Får prøve å ta det opp litt forsiktig igjen og høre om han ikke vil ta en tur til lege eller noe å få undersøkt... Takk for svar:)
hårsår Skrevet 29. mars 2008 #4 Skrevet 29. mars 2008 Ja, det kan du. Du trenger oppbygging under "buen". Dersom du er tverrplattfot trenger du oppbygging på midten framme under foten i tillegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå