Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Alle gode tips mottas med takk=) Skal samle januarmammaene hjemme hos meg neste mandag kl 11, og er litt usikker på hvordan jeg skal legge opp serveringa. Dette blir første treffet. Det er jo rundt lunsjtider, og da er det kanskje på sin plass med litt mat - altså ikke bare kaffe/te og noe søtt. Og så må man vel ta hensyn til at ammende (spesielt de med kolikkbarn) ikke kan spise hva som helst. Hjeeeeelp.....hvordan gjør dere det?
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 Når jeg har hatt barseltreff her hjemme hos meg har jeg kjøpt halvstekte rundstykker og stekt de og hatt på forskjellig pålegg. laget te og kaffe. og hatt en kake til etterpå. godt med litt søtt etter mat
Gemini77 Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 Noen ganger har jeg varme rundstykker, og dekker på med masse godt pålegg, hardkokt egg etc. Og juice, kaffe og te.. Men de siste gangene har jeg lagd kyllingsalat med masse gode grønnsaker i og serveres med varme rundstykker. Vi går på rundgang, og det går mye i forskjellige salater, men har også fått servert pai med sid-salat og pastasalater. Lykke tiL!
stinky og poopy Skrevet 29. mars 2008 #4 Skrevet 29. mars 2008 Jeg har laget kyllingsalat med pasta og masse grønt til, det var ganske populært. Hos de andre fra gruppa mi ble det servert sjokoladekake f.eks, også veldig populært, eller baguetter med forskjellig type pålegg.
Mamma til snart 4 Skrevet 29. mars 2008 #5 Skrevet 29. mars 2008 skulle jeg hatt treff, ville jeg valgt å kjøpt rundstykker, hatt noen med egg, fårepølse og agurk, ost og paprika ++ ,en lett og god lunsj;)
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 29. mars 2008 #6 Skrevet 29. mars 2008 Takk - takk alle sammen! Det var litt i den gata jeg tenkte, altså type Hatting rundstykker påsmurt med noe godt. Da ble jeg litt klokere, vettu... Men pastasalat virket jo ikke så dumt heller da. Og det frister jo med noe søtt etterpå, så...blir nok full pakke her! =)
## lille blomst ## Skrevet 29. mars 2008 #7 Skrevet 29. mars 2008 Fant mye godt inne på www.kosesiden.no under kosemat. Både mat og noe søtt :-))
NoDoubt Skrevet 29. mars 2008 #8 Skrevet 29. mars 2008 De fleste i barselgruppa vår serverer pølser. Barna elsker det:-) Enkelt og greit. Noen ganger har jeg servert kald taco form, lapper o.l.
tre små luringer Skrevet 29. mars 2008 #9 Skrevet 29. mars 2008 mexikansk tomatsuppe fra toro og hjemmelagde rundstykker, deilig med noe varmt om det er litt surt og kaldt ute
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå