Gå til innhold

Loppis på Hasle, Siklis, hvor var du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, jeg stod ikke og brøyta først i køen, kom dit fem min etter åpning og da kom de virkelige gærningene allerede bærende ut med skattene sine. Men småtta fant seg to Barbara Millicent-kopier til, og så en til meg (for jeg syntes synd på den fordi den var inntilbeins og hadde store føtter, så jeg måtte ta den med hjem for at den ikke skulle føle at den ble diskriminert, dessuten var den penere enn alle de andre). Og fullt stuemøblement til Barbie, og rosa vogn, og en haug klær. Takk for tips!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når var det vi skulle på loppis sa du? Jeg vil og handle morsomme ting billig.

Skrevet

Vi skal alltid og hele tiden og resten av livet, ikke sant?

Ja, morsomme ting billig er stikkordet - tre dokker, div klær, møbler og vogna for førti, og så brukte ungen sine egne slanter til andre ting som var bare helt umulig å ikke ta med seg hjem, en katt og en kanin og en Ole Brum og litt sånt, småtteri er også kos...

Skrevet

ååå, er det loppis i morra og? digger loppis!:)

Skrevet

Ja, jeg tror det er fra 12-16 i morra på Hasle skole! Veit ikke om noen andre denne helga, er jo veldig tidlig i sesongen ennå!

Skrevet

Jeg vil også på loppis. Og har du funnet skuff til hylla di? Ser etter det enda jeg:)

Skrevet

ja tidlig ennå, men gleder meg til "sesongen" starter! syns det er så kos å gå å kikke.

sjekk ut loppemarked.no '(mener jeg det var) .. googla loppemarked, så kom den opp:)

der får du full oversikt!

Skrevet

Har ikke funnet, nei, det var SINNSYKT mye mennesker og jeg var relativt nedlasta med Barbiestæsj, dro mest for hennes skyld så tok ikke den store grundige kikken, tenkte stikke innom i morra uten henne og se.

Med det griseværet her kan du kanskje ta en Oslo-tur i morra og gå på loppis du og?

Skrevet

Takk skal du ha! Da blir det lettere å planlegge!

Skrevet

Jeg ble litt fristet ja. Men har jobbet i dag og pusser opp i gangen og må male trapp når jeg først har tid. Og det er kjedelig men nødvendig.

Skrevet

Hvor jeg var...?

1. Det er i og for seg veldig drøyt (det kvalifiserer til at du er en av de som stod og brøytet først i køen) når du er der omlag fem minutter etter åpning. Da er du en av gærningene, lille venn;)

2. Du må ikke egentlig takke meg, men kusinen min. Skal derimot videreføre takken på vegne av deg. Hadde det ikke vært for henne, hadde jeg aldri hatt noe tips å videreformidle!

3. Godt at Barbara-Millicent fanatikeren fant seg noen nye i kolleksjonen. Det hadde hun behov for kan jeg tenke meg;-)

4. For å dra frem åpningsspørsmålet - jeg var det IKKE. Du finner meg virkelig ikke på et loppemarked med mindre vi snakker tvang. Kusinen min var der derimot (ja, hun snakker veldig mye til meg...) - heldig for meg fikk hun med seg en annen bekjent (hun jeg kaller for liket.... Hun mener selv at hun ikke kler å være brun, så da holder hun seg kritthvit året rundt... - særing det òg...!) Kanskje du så henne? Hun var uten tvil en av de som stod først i køen.

Vær så god for tips - på vegne av min kusine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...