Gå til innhold

Tattis i korsryggen og epidural

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en tatovering i korsryggen, og lurer litt på hva deres erfaringer er med hensyn til dette og epidural. Er egentlig innstilt på en fødsel uten epidural, men likevel beroligede å vite at muligheten er der. Tatoveringen min er ikke heldekkende, så mener det må gå an å finne et område som ikke er dekket av blekk.

Noen som har tatovering i korsryggen og likevel fått epidural, eller har blitt nekten av denne grunn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også tattovering i korsryggen og jeg ønsker epidural.

Jeg spurte JM om dette og hun sa at dt skulle nok gå helt greit. Det var visst mer før de var usikker på dette. Men hvis du vil, så kan du ta dt på eget ansvar.

Skrevet

tror det kommer til å gå helt bra:) har selv tattovering i korsryggen og har vist den til noen av anestesi legene på jobben min. fikk beskjed om at det ikke skulle være noe problem. det går alltid ann å stikke i mellom, på vanlig hud.. dessuten så stikker de høyere opp en der de fleste tattoveringer er.

en annen ting er at er det krise og du har tattovering akkurat der de vil stikke, så kan de lage ett lite snitt i huden og stikke nålen innenfor og dermed unngå å stikke igjennom tattoveringen.

så det skal nok ordne seg;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...