Gå til innhold

NAVN...


snuppedulla

Anbefalte innlegg

hva synes dere om navnet Eline? Helt ærlig.. Jeg synes det er såå fint!! Hvilke navn tenker dere på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eline er et helt ok navn, ikke for uvanlig og ikke for poppis:) Det er ikke et navn jeg selv ville valgt, det passer heller ikke sammen med sønnen min sitt fra før. Vi har snakket om Mali til jente (og et navn til bak, hjelp:p)

Til gutt har vi Felix Emil (med trykk på i'en i Emil)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg synes Eline er et kjempe fint navn...

Selv har jeg tenkt litt på Hedda eller Pernille..

Synes man skla velge navn som man liker selv, ikke ta hensyn til hva andre mener eller hva som er mest populært.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Eline var kjempefint eg :)

Selv går eg med planer om å kalle opp mine etter noen som har betydd eller betyr mye for meg og samboeren. Venter tvillinger, så håper på gutt og jente... Hehe... Da kan eg kalle opp etter min bestefar som døde brått i høst og etter svigermor... Da blir det kanskje Magnus og Bertine. Ikke de mest vanlige navnene for tiden kanskje, og sikkert mange som ikke ville kalt ungene sine for det. Men hva andre mener bryr eg meg egentlig ikke om :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Jeg syntes Eline er et kjempefint navn jeg!! Jeg tenker mye på navn selv. Sliter veldig med guttenavn, mens jentenavn har jeg mange. Som jentenavn liker jeg veldig godt. Amalie, Madelein, Viktoria, Emma, Ida, Eva, Ellinor, på guttenavn har jeg ingen som jeg faller helt for. Så der kommer det ingen alternativer. Så jeg sliter hvis jeg får gutt hehe.. Vil vite påUL hva kjønn det blir..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes Eline er fint=)

Har selv ikke funnet jentenavn... Men jeg vil ha Leah eller Elisabeth.. Leah fordi jeg syntes det var så fint når jeg var lita, da het ikke så mange det, men nå heter jo "alle" det.. Meeeen, faren vil ikke ha det. Så vi har ikke jentenavn.

Blir Tobias hvis det blir gutt da, det var vi begge enige om!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv tenkt på Eline eller Elise... vanskelig med navn... Samtidig er svigermor helt på tuppa etter at vi må kalle opp etter hennes mor som heter Ruth... og verken jeg eller samboeren min synes Ruth er noe fint navn;) enda vanskeligere med guttenavn. men heldigivs har vi god tid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eline er kjempefint! Bestevenninna mi fikk ei jente nå som skal hete Eline, og søster har tenkt på det dersom det blir et barn til.

Selv har jeg tenkt på Synne, Lisa, Kristiane... og Aksel dersom det blir gutt!! Men vi har ikke diskutert det så mye ennå, først ultralyd neste uke!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eline er fint da:-)

 

Her blir det Levi Fernando om det blir gutt og visst det blir jente har vi ett navn hver, han liker Tia og jeg liker Viola, så det blir kanskje Tia Viola:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et kjempefint navn.

Her tenkes det bare på guttenavn. Har to nydelige prinser fra før og har følelsen av at gutteklubben utvides til høsten:) Vi tenker på Trym eller Even. De andre guttene har også enkle navn.

Skulle det mot alle odds bli ei lita jente, får vi finne navn da......Sjansen er ikke spesielt stor da det er STOOOOOR overvekt av gutter i slekta:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...