Håpefull mamma Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 jeg lurer på om det er noen flere som har barn med hørselshemming? jenta mi er i dag 14uker og har hatt høreapp. siden hun var 6 uker. ønsker gjerne å prate med flere i samme situasjon
cecilies mamma Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 hei! begynne med å si at mitt barn mest sans er hørende, men går til jevnlig kontroll for sikker skyld har selv medfødt hørselstap, svarer gjerne på spm dersom jeg kan :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå