Djoolia 07+08+12 Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Bare lurte på om det er plass til 2 barnevogner i bagasjerommet? Uten å måtte demontere dem totalt?
2+1=gøy* Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 Vi har en passat stv fra -03. Jeg er ikke sikker på det, men det kan hende at det går an dersom du setter de på høykant.
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 Vi hadde VW Passat stv da de to eldste var små, samt at mannen har en slik en som vår bil nr 2 nå. Hvorvidt det er plass til to vogner avhenger jo helt av hvilke vogner det er snakk om; To dyp-/ sportsvogner får du nok ikke plass til, men en dyp-/ sportsvogn + en nett trehjuling eller en shoppertrille vil kunne gå bra. Det som kan være et lurt triks er å "klipse" av ett eller flere av hjulene på dyp-/ sportsvognen for å få bedre plass. Dette er fort gjort.
Mamma`n til gullgutt:-) Skrevet 29. mars 2008 #4 Skrevet 29. mars 2008 ja, jeg får inni 2 simo vogner, å de er jo av de største, så tror det går med di fleste vogner:-)
Djoolia 07+08+12 Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. mars 2008 Har akkurat kjøpt en 1996 modell,får ikke henta den før i neste uke. Glemte å sjekke når vi prøvekjørte den. Har en basson baby roma med bagdel og en simo sportstrille som burde få plass. Grunnen til at jeg spør er fordi vi måtte ha tatt av alle hjul,tatt av bagen,og lagt ned understellet helt hver eneste gang vi skulle noen steder med den forrige bilden. (vanlig personbil) Og jeg har vært like irritert hver eneste gang. Så når vi endelig har fått oss stasjonsvogn håper jeg at jeg slipper det med basson vogna gitt.
monilu- Har født Skrevet 29. mars 2008 #6 Skrevet 29. mars 2008 Vi kjøpte passat når jeg gikk med nr 2. Fikk fint plass til bagvogn og sportsvogn samtidig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå