Gå til innhold

Noen som har vw passat her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurte på om det er plass til 2 barnevogner i bagasjerommet? Uten å måtte demontere dem totalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har en passat stv fra -03. Jeg er ikke sikker på det, men det kan hende at det går an dersom du setter de på høykant.

Skrevet

Vi hadde VW Passat stv da de to eldste var små, samt at mannen har en slik en som vår bil nr 2 nå.

Hvorvidt det er plass til to vogner avhenger jo helt av hvilke vogner det er snakk om;

To dyp-/ sportsvogner får du nok ikke plass til, men en dyp-/ sportsvogn + en nett trehjuling eller en shoppertrille vil kunne gå bra.

Det som kan være et lurt triks er å "klipse" av ett eller flere av hjulene på dyp-/ sportsvognen for å få bedre plass. Dette er fort gjort.

Skrevet

ja, jeg får inni 2 simo vogner, å de er jo av de største, så tror det går med di fleste vogner:-)

Skrevet

Har akkurat kjøpt en 1996 modell,får ikke henta den før i neste uke.

Glemte å sjekke når vi prøvekjørte den.

Har en basson baby roma med bagdel og en simo sportstrille som burde få plass.

Grunnen til at jeg spør er fordi vi måtte ha tatt av alle hjul,tatt av bagen,og lagt ned understellet helt hver eneste gang vi skulle noen steder med den forrige bilden. (vanlig personbil) Og jeg har vært like irritert hver eneste gang. Så når vi endelig har fått oss stasjonsvogn håper jeg at jeg slipper det med basson vogna gitt.

Skrevet

Vi kjøpte passat når jeg gikk med nr 2. Fikk fint plass til bagvogn og sportsvogn samtidig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...