Gjest Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Driver og ser på bære-alternativer nå, og så snublet jeg over denne linken: Ser ikke det utrolig koselig ut? Mannen har jeg heldigvis hjemme... =) Nå lurer jeg på om Babylonia tricot slen, som mannen i linken bruker, er det samme som Moby wrap? http://www.mobywrap.com/t-mobywrap.aspx Vet i allefall at førstnevnte er 5 m langt. Og er det ikke i grunn bare et langt, elastisk belte? Grunnen til at jeg spør, er ganske enkelt at Moby Wrapen er billigere. Noen som har noen erfaringer med dem, foresten? Har tenkt å bruke fra nyfødt, termin i sommer.
*Willow* Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 Er det samme ja, et elsatisk sjal, bare to forskjellige merker. Kan vel være at de er litt varierende i stoffet, men det kan jeg ikke uttale meg om, siden jeg ikke har prøvd tricot slen.
*Willow* Skrevet 29. mars 2008 #5 Skrevet 29. mars 2008 Har bare prøvd den noen ganger hos ei venninne og hennes baby. Hun er veldig fornøyd, så du kan nok trygt gå for den:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå