Gå til innhold

Idag skal jeg ha vaske dag.. :P

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte med det kjedelige været ( i Oslo ) må jeg jo finne på noe.

Tenkte at hvorfor ikke rydde å vaske ned hele huset. Gå gjennom sommerklær og kaste/ gi bort det som er brukbart som jeg ikke bruker mer.

Ordne litt på babyrommet, vaske klær.

Ja i det heletatt bare få unna litt. Er ikke sååå lenge til fødsel og greit at man har gjort unna store tunge ting :)

Så da har jeg brent meg en jobbe cd, bare å sette igang det hehe.. Sitter jo her med teen og frokosten min å ser rundt meg at det er nok å ta tak i :)

UFF

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde vaskedag i går! Så nå er det nydelig og rent her! :D

Ble veeeldig sliten da, ting går litt tregere enn de pleier, må ha litt hvileryggen og bekkenet pauser :P

Skrevet

Ja har fått gjort en del, men måtte ha matpause å bim pause nå hehe. skal strax ta fatt på resten... uff.. har ikke hørt noe fra bf siden igår, han tar ikke tlf og svarer ikke på mld.. så må få tiden til å gå her :)

Skrevet

Sambo har også hatt vaskedag i dag :)

Så flink du er!

Men, ikke hørt fra bf siden i går....?

Skrevet

Hm.., hørtes mystisk kjent ut. Den trangen til å bare vaske ned allt. Jeg fikk samme trang en uke ut i permisjonen sist gang. Vaska fra morgen til kveld. Hadde superenergi den dagen. Satte meg ned i sofaen på kvelden, i halv 8 tia. Å vips der gikk vannet. Så kanskje det er et tegn;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...