AO3 Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Jeg har selvsagt handlet babyklær. Jeg vet det er tidlig (11+0), men jeg klarer bare ikke la være. Klærne er så utrolig søte! Så... små! Har liksom ikke helt skjønt at om litt over seks måneder skal de klærne fylles opp av en liten baby. Ganske fantastisk! Det byr jo på problemer å kjøpe klær som er "unisex", det meste er blått eller rosa... Så det går mye i hvitt og brunt, med litt blått og rosa innimellom. Vi har ikke tenkt å vite kjønnet før fødselen, så det er liksom ikke noen vits i å vente til etter ordinær UL sånn sett. Eventuelle kjoler får vi satse på at vi får i gave! Noen flere som har begynt handlingen?
AO3 Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #2 Skrevet 29. mars 2008 Oj, den overskriften ble litt feil. *LOL* Det skal stå "har vært på shopping i dag - igjen". Insert-knappen spilte meg et puss...
Lampe77 , en spire i magen Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 hei.. jeg har ikke handlet noe, jeg er 8 uker. jeg har masse jente klær fra mine jenter, men nesten ikke noe gutte klær fra min sønn. Jeg er 4 gangs fødende. Jeg vill vite hva det er så jeg skal vente med å handle..
lillegull08<3 Skrevet 29. mars 2008 #4 Skrevet 29. mars 2008 jeg er 8+4 i dag, å har handlet et sett... og så kom den kommende mormor med et sett, hun er jo megakry... første barnabarn å greier... hehe!! ellers tenker jeg at jeg får vente noen uker til, men det klør i fingrene når jeg er på shoping =) hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå