Gjest mamma'n t go'gutten+guttimagen Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Få gjerne en lang liste;) Vi ønsker et navn som: - ikke er altfor speielt - ikke navn jeg forbinder mest med 50-60-åringer (som bjørn, svein, knut, asbjørn osv) - kan godt være et ordentlig norsk navn (men må ikke) - bør passe sammen med markus (søsken) Ønsker også forslag på fine dobbelt-navn..selvom jeg ikke tror det blir aktuelt.. Men sambo vil så gjerne ha det, men ingen av oss andre i familien har det så.. Alle forslag mottas med takk:) ps. forslag vi har tenkt på mest til nå er mathias og sander, men sambo er ikke helt keen;)
<3 lykkeliten <3 Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 Sondre Sebastian Simen Storm Preben Håkon Erlend Emil Felix Henrik Fredrik Olai Andreas Stian Tobias Herman Isak Jonas Jacob Adam Even Iver August Kasper Jonatan Atle Aksel Syver Sindre Magnus Eirik Øystein Eivind Einar Det var noen navn jeg kom på akkurat nå. Var det noen av disse som falt i smak?
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 Markus og Lauritz Markus og Ludvig Markus og Alfred Markus og Johan Ikke Sander!!!
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #4 Skrevet 29. mars 2008 Den var litt vanskelig! Tenkte med en gang på Marius, som er vanlig men ikke på topplista. Men det er for likt Markus.. Hva med: Eskil Andeas Eivind Kristoffer Benjamin Aleksander Henrik Jørgen Ivan Eivind Aleksander Eivind Andre/Andreas Henrik Aleksander Ivan Kristoffer Mathias Andre Sander Mathias Eskil Mathias
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #5 Skrevet 29. mars 2008 -Sondre -Sindre -Sander -Henrik -Herman Håper noen av dem faller i smak )
Troillpia Skrevet 29. mars 2008 #6 Skrevet 29. mars 2008 Her er noen forslag: Markus & Sigurd Markus & Jakob Markus & Andreas Markus & Øyvind Markus & Oskar Markus & Jonas Markus & Joakim Markus & Simon Markus & Vegard Markus & Elias Markus & Tobias Markus & Håkon Tja... det var noen! Men likte dere dem? :-)
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #9 Skrevet 30. mars 2008 Jeg synes disse navnene er fine til Markus: August Oliver Emil Adrian Lukas
Vannmann35 Skrevet 30. mars 2008 #10 Skrevet 30. mars 2008 Kjenner 2 Markus - de har brødre som heter Kasper og William :-)
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #11 Skrevet 30. mars 2008 Med fare for gjentakelse: Markus og William Markus og Syver Markus og Elling Markus og Bendik Markus og Niklas Markus og Nikolaj Markus og Eren Markus og Jonas Markus og Leander Markus og Samuel Markus og Heljar Markus og Oliver Markus og Helmer Markus og Eivind
Gjest mamma'n t go'gutten+guttimagen Skrevet 31. mars 2008 #12 Skrevet 31. mars 2008 Takk for mange forslag! Jeg liker mange av dem jeg, har tenkt på noen av dem før og. Liker Eivind, Magnus (men markus og magnus blir litt for likt), sindre, even, jonas, erlend, simen og sondre. Men sambo er sær liker ingen av dem;) Må vel bare jobbe med han til han skifter mening.. for han har bare fårlig forslag (synes jeg da..hehe): Jon Olav, Tor Steinar, Tom Henning, Torgeir.. ville liksom ha et litt søtt navn jeg da..ikek for søtt, men ikke sånn som hans forslag
Gjest mamma'n t go'gutten+guttimagen Skrevet 31. mars 2008 #13 Skrevet 31. mars 2008 Liker alle utenom herman jeg, men sambo er så kresen;) Takk for svar!
Gjest mamma'n t go'gutten+guttimagen Skrevet 31. mars 2008 #14 Skrevet 31. mars 2008 Vegard, Sigurd og Jonas er fine navn synes jeg, men sambo er problemet;) Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå