Gå til innhold

fruktsalat og babyforberedelser...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hmmm.. har ikke hatt noe dilla i hele svangerskapet, men nå når jeg har 33 dager igjen til termin, DA kommer det!!! Må bare ha fruktsalat med vaniljesaus.... ikke så sundt som jeg liker å inbilde meg kanskje??! flere som har dilla på dette eller andre ting???

men uansett... det jeg skulle spørre om er: hva har dere forberedt til babyen???? Jeg har bare kjøpt tre bodyer og en sparkebukse... ellers har jeg vogn, seng med tilbehør og bilsete... men husker rett og slett ikke hva mer jeg trenger. Og det er ikke mer enn 2 år siden sist... HJELP MEG!!! ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå vet jo ikke jeg hva du har fra før etter førstemann, men regner med du har en del klær fra før. Ellers trenger du vel noe stelleprodukter og bleier....

Jeg mistet matlyst siste tiden før forrige fødsel og ville bare ha frukt:-)

Skrevet

jada.. har masse klær... MEN det er feil kjønn sånn sett.. hahhaha har masse masse gutteklær og ting, men nå kommer det en liten jente, og vil jo ikke at hun skal gå rundt i blå, grønn, brun og div kombinasjoner hele tiden.. hahahahhaha.. var lur og ikke kjøpte noe som helst kjønnsnøytralt sist..... vi skulle jo bare ha en sammen, da mannen har to fra før... men nåblir det fjerdemann i dette huset... hahhahhaha

Skrevet

Venter også nr. 2 - har jente fra før og venter gutt nå. Sist var alt klart lang tid i forveien, denne gangen er det ikek noe særlig som er klart.. har 32 dager igjen til termin. Må se å få gjort noe snart... har kjøpt et par bodyer og sparkebukser.

Nye madrasser til seng, vugge og vogn må jeg ha, nye dyner, nytt lammeskinn, ny ammepute.... litt bleier.... tja hva mer - jeg kommer vel på det etterhvert håper jeg....

Har dilla på Pink Lady epler, sitronvann og solsikkekjerner...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...