Gjest Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 jeg har fått en fryktelig pms de siste mnd, jeg blir helt irrasjonell og gal. klarer ikke tenke på annet enn at jeg blir forlatt av kjærsten og at jeg er stygg og uattraktiv.. føler meg totalt misslykket og gråter bare jeg søler på benken.. får heller ikke sove om natten, ligger bare å maser i hodet om hvor ekkel jeg må kjennes ut, hvor usexy jeg er og når han kommer til å forlate meg.. har i tillegg blitt veldig baby syk og det slår så ille ut under pms, gråter og gråter bare tanken på det kommer opp.. er redd jeg kommer til å sabotere hele forholdet vårt med denne oppførselen, vi er ganske ferske og tror seff at han blir lei dette her mnd etter mnd.. må sies at de tre andre ukene av syklusen ikke er sånn her, da har jeg ikke disse tankene og ideene i hodet.. så jeg vet det er pms relatert, men det gjør liksom ingenting bedre.. går også på pilla og har ingen planer om å slutte enda, men lurer ofte på om det til slutt må bli sånn og så får man heller bruke kondom eller noe.. noen som har noen tips og råd? skulle gjerne vært anonym nå, men men..
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 ingen ? hva med nattlysolje, noen som har prøvd det med effekt??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå