catty27 Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Jeg er førstegangs , 35 uker og lurer på en ting.. Blir babyen roligere i magen når hodet har festet seg ? Synes den er blitt mye roligere nå den siste tiden og vet at h*n har ligget med hodet ned i mange uker nå, Lurte derfor på om kanskje hodet er festet... Skal til legen nå i uken, så da får jeg jo vite det :-) men spm var altså om den blir roligere når hodet er festet ?
lillepixie Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 Jeg kan ikke svare på spm ditt i og med at jeg er førstegangs, men jeg lurer vel egentlig på det samme. Er selv uke 35+2 og syns bevegelsene har vært mindre siste uka. Er vel fordi det blir trangere plass i livmoren nå. Hos førstegangs tror jeg det er mest vanlig med festing av hode i uke36. Har også en del murringer til tider ikke kombinert med kynnere og har vært så redd for å føde for tidlig. Men det gir seg alltid etter en stund:)
gutiina Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 På slutten har de ikke så god plass å "boltre" seg på, så da vil det bli litt roligere i magen. Ikke så mye bevegelser, men mest dunk og spark
Smånetta 14.mai Skrevet 29. mars 2008 #4 Skrevet 29. mars 2008 Jeg tror ikke det har direkte med at hodet har festet seg å gjøre, men mer at det er dårligere plass. De legger jo på seg masse de siste ukene og blir større og større. Dersom du synes det er urovekkende lite liv, må du ringe legen din eller føden. Men så lenge du kjenner liv gjevnlig, er det nok ikke noe farlig.
Sunniva:) Skrevet 29. mars 2008 #5 Skrevet 29. mars 2008 Jordmoren min jobbet tidligere på nyfødtintensiven, og hun sier at uke 35 er en typisk "sove-uke", hvor alle de babyene faktisk sover mer.. Rart, men stemte hos meg!
catty27 Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. mars 2008 Takk for alle svar :-) jeg har kjent liv hver dag, men merker at det er så mye mindre enn før og det var derfor godt med noen forklaringer :-) ha en fabeklaktig helg videre !!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå