Gå til innhold

Lei meg :o(


Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag kom TR, 13 dager etter IKM.. *sukk* Så da dingler jeg inn i 3pp..

 

Hadde begynt å tro at jeg bare produserte hcg seint siden testene ikke slo ut...men sånn var det visst ikke... :o( Godt det er lørdag, da kan jeg trøstespise med stil ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff, så kjedelig-vet akkurat hvordag du har det, fikk en deppe periode forrige mnd, da dette skjedde meg og, gikk seks dager over(noe som heller ikke hadde skjedd før da...)

 

Trøstespis du, og koz deg ikveld- så håper vi på spire neste gang!!!:):)

Skrevet

Trøsteklem fra meg til deg :-) prøv å kos deg med noe godt.

Skrevet

Uff...slik jeg hadde det i forrie pp gikk flere uker over tiden..

 

Vil bare sende deg en tanke og en go klem!

Kose deg så godt du kan i kveld!

Skrevet

Uff såkjipt altså!!!!!!!!!!!!!!!! Trøsteklemmm

Skrevet

Tusen takk for alle klemmer og trøstehilsener, det varmer :) Nå spiser jeg godis og burer fælt, og lurer på om jeg skal lokke med mannen min på middag og rødvin. Kan jo i det minste drikke litt vin da, når jeg GARANTERT ikke er gravid i kveld!! ;)

 

Ønsker alle inne på "Bli gravid" en flott kveld - både med og uten spirer! *klemmer*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...