Mumsemams har født :) Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 I dag kom TR, 13 dager etter IKM.. *sukk* Så da dingler jeg inn i 3pp.. Hadde begynt å tro at jeg bare produserte hcg seint siden testene ikke slo ut...men sånn var det visst ikke... ( Godt det er lørdag, da kan jeg trøstespise med stil
Dinoproto Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 uff, så kjedelig-vet akkurat hvordag du har det, fikk en deppe periode forrige mnd, da dette skjedde meg og, gikk seks dager over(noe som heller ikke hadde skjedd før da...) Trøstespis du, og koz deg ikveld- så håper vi på spire neste gang!!!:)
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 Trøsteklem fra meg til deg :-) prøv å kos deg med noe godt.
kei80 Skrevet 29. mars 2008 #4 Skrevet 29. mars 2008 Uff...slik jeg hadde det i forrie pp gikk flere uker over tiden.. Vil bare sende deg en tanke og en go klem! Kose deg så godt du kan i kveld!
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 29. mars 2008 #5 Skrevet 29. mars 2008 Uff såkjipt altså!!!!!!!!!!!!!!!! Trøsteklemmm
Mumsemams har født :) Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. mars 2008 Tusen takk for alle klemmer og trøstehilsener, det varmer Nå spiser jeg godis og burer fælt, og lurer på om jeg skal lokke med mannen min på middag og rødvin. Kan jo i det minste drikke litt vin da, når jeg GARANTERT ikke er gravid i kveld!! Ønsker alle inne på "Bli gravid" en flott kveld - både med og uten spirer! *klemmer*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå