wirre;o) Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 i dag vasket jeg den dyrebare prinsessedukken til lillewirre etter hun hadde våknet. Hun ble med på vaskerommet og så at jeg kastet den i vaskemaskin. Ingen rabalder. Ser jo igjennom ruta på den at hun er der inne.. Deretter måtte hun kjøres i tørketrommelen, ja, prinsessa altså. Og det var hyl og skrik! Kan vel ikke bare stappe henne inn i det mørke rommet der, mamma? Så forsøkte jeg å legge lillewirre, men det skulle hun ikke ha noe av så lenge ikke prinsessa var med. Endte med å ta en halvtørrkoseprinsesse ut av tørketrommelen og så ble alt bra. Går det ann å legge ut link med bilde av dukken? Kanskje er det noen her som har en lik som ikke blir brukt så mye?
grå :) Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 legg bilde innunder albumet eller profilen din da vel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå