Gå til innhold

Snakk om avhengighet..


Anbefalte innlegg

Skrevet

i dag vasket jeg den dyrebare prinsessedukken til lillewirre etter hun hadde våknet. Hun ble med på vaskerommet og så at jeg kastet den i vaskemaskin. Ingen rabalder. Ser jo igjennom ruta på den at hun er der inne.. Deretter måtte hun kjøres i tørketrommelen, ja, prinsessa altså. Og det var hyl og skrik! Kan vel ikke bare stappe henne inn i det mørke rommet der, mamma?

Så forsøkte jeg å legge lillewirre, men det skulle hun ikke ha noe av så lenge ikke prinsessa var med.

Endte med å ta en halvtørrkoseprinsesse ut av tørketrommelen og så ble alt bra.

Går det ann å legge ut link med bilde av dukken? Kanskje er det noen her som har en lik som ikke blir brukt så mye?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

legg bilde innunder albumet eller profilen din da vel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...