~Fanta~ Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Brann - Fredrikstad.....!! Kunne vi fått en bedre start da:o))
Torpekjærringa Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 Hei Fanta....blir med å erter Monajenten litt jeg !! Guttæne knuser brann 2-1 )))) Ikke sant, Mona ?
Monajenten Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 Hahahahahahah!!! Knuser Brann liksom....HAHAHAHAHA!!! :-D Ja dette blir moro:-) Gleder meg til kamp med dere;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå