Gå til innhold

Tips når man har kjøpt seg skritteller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt det og kan ikke så mye om konseptet.. Stemmer det at jeg kan ha hørt at man anbefaler å gå minst 10 000 skritt om dagen? Jeg har bare hatt den på i ti min her hjemme nå, og er allerede oppe i overraskende 200?!?! Da kan det jo ikke være noe problem å gå over ti tusen på en vanlig arbeidsdag???

Og cluet har jeg skjønt er en kule inni eller noe som registrerer? Det høres slik ut, og det er jo litt flaut å gå og skrangle hele tiden?? Min var billig da, 150 kr.. kanskje derfor den skrangler? ;o)

Stemmer kaloriene den teller? Er det slik at det anbefales å forbrenne 5-6000 om dagen? For å enten holde vekten/gå jevnt ned?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å gå 10 000 må man gå mellom 7 og 10 km. Kommer an på skrittlengden din. Jeg gjør det på en aktiv arbeidsdag.

Det er en kule inni der ja. Du kan feste den i sokken eller ha den på innsiden av lomma.

Ang kcal. Du må forbruke mer enn du spiser for å gå ned i vekt. Vanlig forbruk for en dame er mellom 2000 og 2500 om dag. For å ha en effektiv vektreduksjon bør du justere inntaket sånn at det ligger på 500-800 kcal om dagen mindre enn forbruk. vanligvis mellom 1200 og 1500 kcal for damer.

Skrevet

Jeg går over 6000 skritt bare på en trilletur,og da er vi ute ca 45 minutter. Går 2-3 turer om dagen,en litt kortere,siden vi har hund,så lander på mellom 12 og 15 000 skritt. Er langt fra utslitt,så 10 000 er ikke mye forlangt at man skal klare,nei!

Skrevet

Den skal da ikke skrangle? Det gjør ihverfall ikke min!

Skrevet

Er det en dings, altså? Og jeg som har gått rundt og telt skrittene...

Kom alltid utav det etter at jeg har snakket i telefonen eller sittet ned en stund.

Jeg var alltid så imponert over at folk kom til over 10.000... (sukker oppgitt)

En dings, ja, ja. Og så liten at man kan ha den i sokken... Hvem skulle trodd noe slikt??

;-)

Skrevet

Gå mest mulig............

Skrevet

ahaa.. så det er sånn skritt teller fungerer ja:-) Fester den bare under pungen, så teller den altså antall skritt... ikke verst:-)

Skrevet

Pluss at den teller overdreven risting etter dobesøk og ellers alt av rykk og napp, så du vil nok ikke imponere så mange med å vise fram skrittelleren din, he, he

Skrevet

Å du er bare sjalu:-) Tenker du klør i fingrene etter å se på skritt-telleren min:-)

Skrevet

Tenker det skal bli mitt nye sjekketricks på by'n:-) hello baby... lyst til å se på "skritt-tellern min"? Tenker den vil slå an:-)

Skrevet

"Jeg tror at min skritteller matcher din skritteller. Skal vi prøve??"

(Nå fniser jeg litt, he, he)

Skrevet

Tenker du blir letter sjokkert når du ser min skritt-teller:-)

Skrevet

Er den så liten at den går i sokken min???

Skrevet

ikke akkurat det nei:-)

Skrevet

When I wake up, yeah I know Im gonna be,

I'm gonna be the man who wakes up next to you

When I go out yeah I know Im gonna be

I'm gonna be the man who goes along with you

And If I get drunk, yes I know I'm gonna be

I'm gonna be the man who gets drunk next to you

And if I haver whatever that means

I'm gonna be the man who's havering to you

But I would walk 500 miles

And I would walk 500 more

To be the man who walked 1,000 miles

To fall down at your door

(the Proclaimers)

http://www.searchlyrics.org/less_than_jake/i_would_walk_500_miles.html

osv, osv... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...