~talia~ j'06+10pp Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 ...en grunn for det... Fikk endelig karret meg til gyn.. Har ikke skjønt noenting av syklusene mine siden jeg fikk lillesnupp for 2 år siden. Har hatt mellom 7 og 10 uker mellom hver gang..:S Blir litt sprø! Er ikke veldig lett å vite når man kan få det til å klaffe da... Men, det viser seg jo da at det er stapp fullt av syster på begge eggstokkene mine... Har tatt masse blodprøver på sykehuset for å finne ut hva det er, enten er det systene som er problemet og da må jeg operere eller så er det noe oppi hodet etter forrige graviditet og da kan jeg ta noen piller som skal hjelpe... Æsj, kan ikke si jeg likte det noe særlig! Vi som er så klare nå... Det kan ta opptil 4 uker å få svarpå prøvene!!! Håper inderelig det er det oppe i hodet, så jeg slipper operasjon...:S Kryss fingrene for meg..............
Alessandro+baby i magen :) Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 Oi,skal krysse alt jeg har for deg vettu!! men er sikkert bare no oppi hodet ditt ...hihi--- Det blir nok snart din tur igjen!! Lykke til!
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 Uff så kjedelige beskjeder.. Stor trøsteklem til deg, og skal også krysse alt jeg har for deg!!!!!!!!!!!! Lykke til:-)
vestlandsjento Skrevet 29. mars 2008 #4 Skrevet 29. mars 2008 Hei du:) Kan høres ut som om du kan ha PCO(S). Nevnte legen noko om det? Dersom det er det, har eg høyrt at den operasjonen er at dei svir små hull på cystene og at mange blir gravid etter ein slik operasjon. Denne operasjonen foregår ved laparoskopi (kikkhull), og er ikkje forbundet med store ubehag. Har sjølv hatt ein liknande operasjon, og det gjekk fint. Håpar du klarer å slappe av, men skjønner at det ikkje alltid er så lett. Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå