M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Hei vennen:-) Ser at du har høy temp i dag også.... Det er jo SUPER POSITIVT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ikke mist motet nå da vennen:-) Har troen på deg fortsatt:-) KLEMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM:-)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 Tuuuuuuusen takk snuppa!! Men sov skikkelig dårlig i natt, og lå våken litt før jeg tempa, så vet ikke helt om tempen er til å stole på. Men blir spennende å se i morgen!!! Leste at kun 10% av gravide tester positivt 10 dpo, så da kan jeg jo ikke gi opp helt enda;) Men har pms-pupper som ikke er så lovende da. Hvordan er det med deg i dag da vennen? Håper du har en spire i magen!!! KLEMMMMMMMMMMMMMMMMMM:-)
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. mars 2008 Hei hei snuppa:-) Her går det bra! Smerter i underlivet i dag også, så håper det betyr noe;-) Ellers ser det jo nå ut som jeg har hatt el:-) Du, er visst vanlig å sove dårlig i tidlig svangerskap;-) Supert det med de 10% altså!!!!!!!!!!!!! Da tester jo 90% negativt SELV OM DE ER GRAVIDE:-)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Håper virkelig at du er en av dem!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tusen takk for at du håper på meg!!!!!!!!! Jeg håper INDERLIG på deg også!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! STOR KLEMMMMMMMMMMM:-)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 29. mars 2008 #4 Skrevet 29. mars 2008 Åååå såå spennende!!!!!!!! Tror kanskje det er en liten spire som fester seg godt i magen din!!!!!! Og så bra et det ser ut som du har hatt EL:) Håååååååper du er GRAVID!!!!! Hehe, godt tegn at det er vanlig å sove dårlig ved tidlig svangerskap. Ellers har jeg veldig ømme brystvorter, får masse "sting" (gjør voondt) i høyre side i underlivet. Så det er jo lovende, men pms-puppene er ikke veldig positivt:( Tusen takk for at du håper på meg og!!!!! Er herlig å få litt håp når jeg føler meg litt nede. Krysser ALT jeg har for deg!!!! STOR KLEMMMMMMM:-)
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. mars 2008 Ja godt at vi kan støtte hveranrdre og heie på hverandre!!!!!!!!!! Høres ut som veldig lovende tegn da!!!!!!!!!! Ikke tenk så mye på puppene. De kan jo være ømme både før ikm + ved graviditet... Men det med "sting" og vondt i underlivet høres så utrolig spennende ut:-) Krysser alt for deg også:-) Klemmm Klemmm Klemmm:-)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 29. mars 2008 #6 Skrevet 29. mars 2008 Ja det er det!!!!!!:-D Synes at du har smerter i underlivet er sååå lovende. Gleder meg så masse til du skal teste!!!! Skal prøve å tenke mindre på puppene:P Får håper det blir desember for oss begge. Om det ikke blir det for meg, så heier jeg ihvertfall MASSE på deg!! Hadde blitt så glad om du tester positivt denne pp´n!!!! Klemmmm klemmmm klemmmm:-)
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 29. mars 2008 Vi skal begge over der vettu;-) Gleder meg til mandag når du skal teste igjen jeg;-) Men gleder meg også til jeg skal teste da. Kommer nok til å begynne tidlig med testingen;-) Tipper mot slutten av neste uke. Stor klemmmmmmmmmmmmm:-)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 29. mars 2008 #8 Skrevet 29. mars 2008 Håååper du tester positivt med én gang!!! Skal heie på deg som bare det!!!! Stoooor klemmmmm:-)
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 29. mars 2008 Tusen takk og i lige måde skjønningen:-) Stor stor nattaklemmmmmmmmmmm:-)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 29. mars 2008 #10 Skrevet 29. mars 2008 Stor stor nattaklemmmmmm tilbake!! Håper du får sove godt, og får mange fine drømmer:)
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 29. mars 2008 Tusen takk og du også snuppa:-)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 30. mars 2008 #12 Skrevet 30. mars 2008 Heeei:) Hvordan går det med deg i dag? Fått noen fler symptomer? Hihi. Her går tempen sakte nedover og jeg her 99% sikker på at tanta melder sin ankomst i løpet av dagen eller i morgen:( Men men.. Da får jeg prioritere skole framover mot eksamen;)
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #13 Skrevet 30. mars 2008 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ nei for noe drit!!!!!!!!!!!!!! Men behold håpet til tr kommer da vennen!!!!!!!! Jeg heier på deg og krysser alt jeg kan!!!!!!!!! Her går det greit. Fikk tempet litt vel sent i dag, men tror tempen er lovende, så krysser fingra. Nå har ff funnet el til dag 17, så da blir ikm 10.april. Leeeeeeeeenge til..... Klemmmmmmmmmmmmmmmmmm:-)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 30. mars 2008 #14 Skrevet 30. mars 2008 Beholder litt av håpet vettu;) Men ganske sikker på at det ikke er noe spire der. Tuuusen takk for at du heier på meg og krysser, betyr masse for meg!!! Sååå kjedelig at det er så lenge til du har IKM:( Men tiden går fort, om 11 dager står du med en positiv test, det er jeg sikker på!!!!!!!! Er så spent på dine vegne, krysser ALT jeg har. Håper av hele mitt hjerte at det har klaffet for dere!!! Dette er din chart, ikke sant? http://www.fertilityfriend.com/home/1fb629 I såfall se det kjempefint ut foreløpig!!!!!! Klemmmmmmmmmmmmmmmmm:-)
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #15 Skrevet 30. mars 2008 Jepp stemmer, det er min chart;-) Så godt at du syns den ser positiv ut:-) Håper virkelig det er en spire der selv om du ikke tror det:-) Og hvis ikke SKAL den sitte neste pp!!!!!!!!!!!! Når har du eksamen da? Lykke lykke til med den!!!!!!!!!!!! Klemmm klemmm;-)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 30. mars 2008 #16 Skrevet 30. mars 2008 Tuuusen takk!!!! Har en eksamen i slutten av mai og en i begynnelsen av juni, så det er en liten stund til. Men har ikke vært så flink til å lese, så burde sette i gang med hard-lesing nå Vil gjennom pensum 2 ganger, hihi. Tusen takk for at du håper for meg!!! Håper masse for deg og!!! Skal fortsette å følge med på charten din framover, håper den fortsetter sånn og blir mer og mer lovende!! Klemmmmm klemmm:-)
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #17 Skrevet 30. mars 2008 Tusen tusen takk gode du og i lig måde!!!!!!!!!! Uff ja det pensum det pensum... Ikke bare bare alltid... Hvilken type skole går du på? Klemmmmmm:-)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 30. mars 2008 #18 Skrevet 30. mars 2008 Ja pensum er ikke alltid like festlig:P Jeg går på universitetet i oslo, studerer spesialpedagogikk. Hva driver du med da? Jobber? Jeg jobber som personlig assistent ved siden av studiene;) Gleder meg sånn til du skal teste jeg, skulle ønske dagene gikk fortere;) Klemmmmm:-)
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #19 Skrevet 30. mars 2008 Ja tiden går sakte!!!!!!!!!!! Gleder meg også til du skal teste på tirsdag jeg:-) SKAL gå bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg er på rehabilitering jeg. Har kronisk utmattelsessyndrom. Men er mye bedre og skal på yrkesrettet atføring til høsten. Men: Vi to er litt like i yrket vårt vi;-) Er egentlig utdannet lærer og har jobbet i 2 år som det, men før jeg ble syk jobbet jeg med psykisk utviklingshemmete. Og ELSKER å jobbe med det, og hadde planer(før jeg ble syk) om å ta spes ped:-) Nå må jeg nok omskoleres, og planen er at jeg skal drive selvstendig etterhvert. Innenfor data. Blir kjekt det også, men kommer til å savne særlig å jobbe med autister. Jeg er UTROLIG fasinert av autisme skjønner du;-)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 30. mars 2008 #20 Skrevet 30. mars 2008 Tuuusen takk!!!!!!!!!!!:):) Og jeg har bestemt at du SKAL teste positivt den 10!!!!!!!! Uff stakkars deg!!!!!! Det høres helt forferdelig ut!!! Kjempegodt å høre at du er på bedringens vei og at du skal på yrkesrettet atføring til høsten. Håper du snart er helt bra igjen!!! Så spennende at du er utdannet lærer og har jobbet med psykisk utviklingshemmede. Synes det er en helt fantastisk og givende jobb! Har lyst til å ta master i psykisk utviklingshemming jeg. Det kan garantert du søke på og siden du er utdannet lærer:D Høres kjempespennende ut at du har planer om å drive selvstendig innefor data. Så utrolig flink du er!!!! Autisme er kjempespennende ja!! Har aldri jobbet med det, men synes det er kjempeinteressant. Gleder meg til neste år for da har vi masse om det på pensum:)
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #21 Skrevet 30. mars 2008 ÅÅÅÅÅÅÅÅ så kjekt da!!!!!!!! Gled deg!!! Det er bare så utrolig spennende og interessant!!!! Må desverre avslutte for denne gang nå jeg.. Skal klippe mannen min(med barbermaskin altså) ;-) Prates senere om jeg får tid eller i morgen:-) Stooooooooooooooooooor klemmmmmmmmmmmmmmm:-)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 30. mars 2008 #22 Skrevet 30. mars 2008 Jaaa, gleder meg MASSE!!!!!!!! Hehe, så slink du er da som klipper mannen din, selv om det er med barbermaskin;) Skal straks i familieselskap jeg. Snakkes:) Stooooooooooooooooooor klemmmmmmmmmmmmmm:-)
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #23 Skrevet 31. mars 2008 Hei vennen:-) Hvordan går det? Testet i dag? Håper tr holder seg unna!!!!!!!!!!!!!!!! Tenker masse på deg!!!!!!!!!! Klemmmmmmmm:-)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 31. mars 2008 #24 Skrevet 31. mars 2008 Heei vennen:-) Da har jeg fått TR igjen og er så vant til det at jeg så vidt bryr meg, skremmende. Men nå tar jeg ihvertfall en pause, forhåpentlig kommer jeg til å holde meg unna til eksamen er overstått i juni. Da håper jeg at du er borte herifra for lengst;) Kommer selvfølgelig til å følge med deg framover for å se om det har klaffet. Krysse ALT jeg har for deg snuppa. Masse masse lykke til!!! Jeg svarer nok på pm innimellom;) Håper av heeeele mitt hjerte at du er gravid!!! Klemmmmmmmmmm:-)
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #25 Skrevet 31. mars 2008 Å nei og nei så utrolig urettferdig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Uff nå ble jeg virkelig lei meg på dine vegne vennen!!!!!!!!!! Forstår godt at du trenger en pause herifra! Håper så vanvittig at du blir gravid mens du er borte! Du fortjener det max!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kommer til å savne deg her snuppa!!!!!!!!!!!!!! Lykke til med lesing og alt i forhold til eksamen!!!!!!!!! Du klarer deg nok kjempe godt!!!!!!! Stooooooooooooooooooor klemmmmmmmmmmmmmmmmmmmm:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå