*min lille sin!* Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 hehe holder på å le meg ihjel av å til, kjennes ut som jeg får "leamus" neders i magen , noen andre som har? skkert bare musklene som trener eller??
Mammamia77 Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 Hehe...det har jeg også!! Virker som leamus, men er sikkert ikke det. Veldig rart :-)
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #4 Skrevet 29. mars 2008 høres ut som babyspark spør du meg Var det første jeg tenkte i alle fall, når tuppa sparka de første ukene - "haha, det kjennes akkurat ut som leamus!" (nå kjennes det mer ut som kickboksing enn leamus dog ). Langt på vei?
HøstBaby <3 Elias Skrevet 29. mars 2008 #5 Skrevet 29. mars 2008 Det har jeg også hatt noen ganger nå.. Å jeg pleier aldri å ha leamus der liksom, så har kobla litt. Kjenner mye i magen for tiden, men vet ikke om det er bevegelser eller bare luft. Jeg er 15+3.
*min lille sin!* Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. mars 2008 jeg er 18 + 1 aktisk:) tror dere det er spark da? har kjent det noen uker, derfor tror ikke jeg det er spark .. hihi gleder meg til kickboksingen begynner..
Lillehjertet2 Skrevet 29. mars 2008 #7 Skrevet 29. mars 2008 Jeg er 15+3 i dag og har begynt å kjenne noe som kjennes ut som "leamus" i magen..fortalte det til en venninne som har baby, og hun sa at akkurat sån kjentes det ut når hun begynte å kjennes babyens bevegelser også....såååååå, sel vom det er veldig tidlig for min del å kjenne noe (førstegangs) så tror jeg at det er det det er... Enig med deg, gleder meg til å kjenne skikkelige spark!
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #8 Skrevet 29. mars 2008 Jeg vet at leamus som jeg har kjent i magen har vært spark, de blir bare sterkere og sterkere for hver dag nå.... Så morro;) Men har bynt å kjenne det opp mot ribbena, og ei sa til meg at det kan være bebyen som hikker hihi..... Er 20 uker idag;)
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #9 Skrevet 30. mars 2008 Jeg er førstegangs og kjente den "leamus-følelsen" første gang i uke 13! Så tidlig at jeg nesten ikke torde si det til noen i frykt for at "alle" ville fortelle meg at det bare var luft og at det er umulig å kjenne babyen så tidlig - for jeg var ganske sikker allerede da på hva det var. Og den svake følelsen som jeg nesten ikke kjente den gangen, har gradvis forandret seg til det som nå er spark som er så kraftige at jeg av og til tror jeg skal falle av stolen når det smeller til på "feil" sted (er 26+5 nå) Men, når jeg fortalte det til mamma sa hun at det hørtes veldig ut som spark, og når jeg sa det til jordmor noen uker senere var hun faktisk enig i at det godt kunne vært spark jeg kjente... Så kos deg med sparkene du!
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #10 Skrevet 30. mars 2008 Det er babyen din som sparker det:) Min første kalte jeg for lemusa frem til sparka rett og slett ble så harde, at de nesten var vonde inn i blant. Nummer to ble kalt lemmings, og sannelig, nå har jeg en ny lemus på plass:) Men ja, det kjennes ut som lemus de første ukene:)
miobell Skrevet 30. mars 2008 #11 Skrevet 30. mars 2008 kjenner selv noe sånt nå i dag.. Morsomt å i etterkant av å legge merke til det, lese om fler som kjenner det her inne. ;-) Er førstegangs og i uke 16. Jeg kjenner det hele tiden nå i dag.. Som svak,svak leamus der inne som legen fant hjertelyden igår. Vibrasjoner.. Kommer og går , kommer og går.. kanskje det er hikking? hehe... morsomt i allefall, ikke kjent det før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå